Det bedste af begge verdener

Steiner er kendt for deres ekstremt holdbare porro-prismekikkerter. Nu lanceres der to nye kompakte modeller i serien, Safari Ultrasharp 8x25 og 10x25. Det er første gang, at alle fordelene ved porro-prismekonstruktionen er blevet kombineret med en meget kompakt størrelse.

Porro-prisme mod tagprisme

Konstruktionen og lysets bane giver med porro-prisme en overlegen optisk kvalitet til prisen i forhold til konstruktionen af en tagprisme, men ulempen har altid været størrelsen. Derfor har mange i stedet købt en normal kikkert, da størrelse, vægt og design ofte betragtes som vigtigere end forholdet mellem pris og ydelse. Men sådan er det ikke mere. Steiners nye Safari Ultrasharp 8x25 og 10x25 tager nu kampen op mod kikkerter med tagprisme.

De store fordele ved Steiners porro-prismekikkerter er den høje optiske kvalitet, ekstreme holdbarhed og et godt tredimensionelt syn til en glimrende pris. Med Ultrasharp-serien er alle disse funktioner blevet kombineret med et kompakt format. Så for første gang kan du opnå virkelig god optisk kvalitet, lav pris og kompakt størrelse i en og samme kikkert!

Forstørrelsesgrader

Steiner Safari Ultrasharp leveres i to forskellige modeller, 8x25 og 10x25.

"Det er nogle rigtigt gode kikkerter," siger Hasse Bergquist, produktchef hos Focus Nordic AB. "Porro-prismekikkerter i lommestørrelse er så velkomne, som de er uventede."

Egenskaber

• Kompakt og let porro-prismekonstruktion
  • Individuel fokusering – ”Steiner Sports-Auto Focus System”
  • Steiners legendariske robusthed