Forbedret fotopapir fra Ilford

Ilford, førende producent af fotomedier til blækprintere og fotografiske farveprocesser, lancerer en ny og forbedret version af sit fotopapir SMOOTH Heavyweight Matt.

”Dette er et led i Ilfords konstante markedstilpasning for at kunne garantere, at produkterne altid lever op til standarderne på de nyeste blækprintere”, siger Lars Kjellgren, produktchef for Ilford i Focus Nordic.

Det nye SMOOTH Heavyweight Matt har en større densitet (200 gram/m2) og et forbedret farveomfang i sammenligning med sin forgænger og med den største konkurrent Epson Double Sided Matt 178gm. Derudover har det nye fotopapir fået en endnu mere hvid nuance og en forbedret lysstabilitet.

Pris og tilgængelighed

Ilford SMOOTH Heavyweight Matt ventes på markedet i løbet af oktober måned til en vejl. udsalgspris på DKK 189,- for 50 A4-blade.

Om Ilford
Ilford blev grundlagt i 1879 og er i dag blandt de førende inden for udvikling og produktion af fotomedier til både blækprintere og fotografiske farveprocesser. Siden april 2010 har virksomheden været ejet af Paradigm Global Partners LLP. Se mere på www.ilford.com.

• Biograf, film, fotografi

• smooth
  • blækprinter
  • printerpapir
  • ilford
  • fotopapir
  • papir

• Hovedstaden

Focus Nordic Denmark i Rødovre ved København er en del af nordens største fotodistributør, Focus Nordic. Vores sortiment omfatter en række af de største agenturer inden for foto og tilbehør. Vores største agenturer inden for foto er Pentax, Casio, Kodak og Panasonic, og på tilbehørssiden har vi SanDisk, Tamron, Tamrac, Velbon, Metz, Jobo, Steiner, Swarovski, Hähnel, Lensbaby, Hoya, Kenko, Nissin, LensPen og DustAid. Derudover har vi vores egen produktlinje under navnet Focus.

Mikael Westheimer

Pressekontakt Country Manager +45 44853404