Gorillatorch Blade - 130 lumen, ny smart lampe fra Joby

Joby, virksomheden bag verdensberømte produkter som Gorillatorch Original og det innovative kamerastativ Gorillapod, lancerer nu arbejdslampen Gorillatorch Blade. Det er en handsfree LED-lampe, som kombinerer et jævnt og kraftigt lys med meget nøjatige muligheder for positionering.

Den højeffektive LED-lampe af typen CREE XLamp XP-C har ekstra lang levetid og giver intensiv belysning til alle typer arbejdsmiljøer med en lysstyrke på op til 130 lumen. Lyset kan justeres fra punktlys til bredt, blødt lys, når der skal foretages præcisionsarbejde på reflekterende overflader.

Derudover kan lampen drejes 360 grader og hældes 180 grader, hvilket gør det muligt at få en meget præcis belysning af svært tilgængelige steder. Litium-ion-batteriet giver strøm til mange timers produktivt arbejde og genoplades nemt med det medfølgende USB-kabel eller netadapteren.

Stativet er udviklet til brug i barske omgivelser. Det robuste ydre og de mobile led er konstrueret i aluminium i høj kvalitet, hvilket foruden en lav vægt gør Gorillatorch Blade bemærkelsesværdig slidstærk og stødsikker. Gorillatorch Blade kan efter behov afmonteres fra stativet og holdes i hånden.

Stativet har fleksible bøjelige ben med kraftige neodym-magnetfødder, som gør det nemt at bruge stativet i alle tænkelige arbejdssituationer. Det kan f.eks. vikles rundt om et rør eller hænges op og bruges under bilen.

Gorillatorch Blade er konstrueret til den krævende forbruger, som har behov for ekstra kraftig arbejdsbelysning. 130 lumen lysstyrke, ultra-nøjagtig positionering, robust design og genopladelige batterier gør dette til et produkt, som enhver mekanisk-minded person ønsker sig!

Pris og tilgængelighed
Gorillatorch Blade kommer i butikkerne i løbet af november 2010 til en vejl. udsalgspris på DKK 599,- Genopladelige litium-ion-batterier, USB-kabel og netadapter medfølger.

Joby blev grundlagt i 2005 og ligger i San Francisco, og firmaet er i dag blandt de førende inden for design, udvikling og markedsføring af innovative elektronikprodukter til hjemmet. I 2006 revolutionerede firmaet markedet for kameratilbehør med lanceringen af Gorillpod fleksible stativer, og firmaet fortsætter nu med at omdefinere branchen med Gorillamobile og Gorillatorch. Se mere på www.joby.com

• Biograf, film, fotografi

• arbejdslampe
  • arbejdslys
  • blade
  • stativ
  • joby
  • gorillapod

• Hovedstaden

Focus Nordic Denmark i Rødovre ved København er en del af nordens største fotodistributør, Focus Nordic. Vores sortiment omfatter en række af de største agenturer inden for foto og tilbehør. Vores største agenturer inden for foto er Pentax, Casio, Kodak og Panasonic, og på tilbehørssiden har vi SanDisk, Tamron, Tamrac, Velbon, Metz, Jobo, Steiner, Swarovski, Hähnel, Lensbaby, Hoya, Kenko, Nissin, LensPen og DustAid. Derudover har vi vores egen produktlinje under navnet Focus.

Mikael Westheimer

Pressekontakt Country Manager +45 44853404