To nye tasker i Passport-serien fra Lowepro

Efterspørgslen på diskrete fototasker, som ikke ”skriger” fototaske, er steget markant den seneste tid, og dette er en af grundene til at Lowepros Passport-tasker er blevet en succes. Nu udvides serien med to nye modeller, Passport Backpack & Passport Messenger.

Passport-taskerne giver brugeren mulighed for at have både fotoudstyr, laptop og personlige ejendele i en diskret og flot taske”, siger Hans Venshøj Poulsen, Nordic Product Manager hos Focus Nordic AB. ”Modellerne har en fotoindsats, som holder fotoudstyret godt beskyttet. Denne indsats kan nemt løftes ud, hvis tasken skal bruges til andre formål”.

Passport Backpack
Passer til fx et CSC-kamera (spejlløst) eller kompakt DSLR (som fx Nikon D3200 med 18-55mm) et ekstra objektiv, 13” laptop, smartphone og personlige ejendele. Backpack-modellen fås i sort.
• Indvendige mål for kameradel (BxDxH): 26 x 12,5 x 17,5 cm
• Ydermål (BxDxH): 28 x 18,5 x 39,5 cm
• Vægt: 0,6 kg

Passport Messenger
Passer til fx et CSC-kamera (spejlløst) eller kompakt DSLR (som fx: Nikon D3200 med 18-55mm) et ekstra objektiv, 13” laptop, smartphone og personlige ejendele. Messenger-modellen fås i sort og grå/orange.
• Indvendige mål for kameradel (BxDxH): 37,5 x 15 x 27cm
• Ydermål (BxDxH): 38,5 x 16,5 x 28,8 cm
• Vægt: 0,5 kg

Pris og tilgængelighed