Iværksætteri på lige vilkår

Inden for Network Marketing er det kvinderne, der er drivkraften og står for branchens succes. 4 ud af 5 svenskere, der arbejder med direkte salg, er kvinder. Det er et tal, der er næsten tre gange højere end gennemsnittet i Europa.

Mulighed for at påvirke egen situation

Hos Aloe vera-virksomheden Forever Living er flertallet af forhandlerne kvinder (90%), der alle har hvert sit mål, hver sin drivkraft. Det kan være ønske om mere tid til familien, behov for ekstra indtægt eller muligheden for at drive selvstændig virksomhed. Muligheden for kurser og personlig udvikling tiltaler også mange, og det samme gælder det sociale fællesskab.

- Du har selv indflydelse på, hvordan du gerne vil udvikle dig, dine arbejdstider og hvor meget du ønsker at arbejde hver dag. Desværre er der fortsat mange kvindefag, der er ret dårligt betalt, så der er stadig meget at gøre på det felt. Med Network Marketing oparbejder du selv den indtægt, du ønsker, siger Ulrika Runbert, der er topleder inden for Forever Living.

• Virksomhed, generelt

Forever er Skandinaviens største virksomhed med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter baseret på Aloe vera, er repræsenteret i næsten 160 lande i alle verdensdele og er dermed verdens største avler, producent og distributør af Aloe vera. Alle vores produkter bygger på stabiliseret Aloe vera og da vi omhyggeligt kontrollerer hele produktionsprocessen, fra plante til færdigt produkt, kan vi garantere den aller bedste kvalitet. Det ligger i tiden at tage ansvar for sin egen sundhed, og stadig flere mennesker interesserer sig for naturlige produkter.