Verdenspremiere på det nye instax SQ6 i 3 stilsikre farver!

Verdenspremiere på det nye instax SQ6 i 3 stilsikre farver!

INSTAX SQUARE SQ6 der printer det flotte kvadratiske billedformat direkte fra kameraet, lanceres 15. maj 2018 med kreative superkræfter til en attraktiv pris.

Et instax-kamera er en af de få elektroniske ejendele fra din hverdag, du næsten ikke kan undgå at få et personligt forhold til. Med sine analoge billeder der printes her-og-nu, indfanger kameraet dine bedste øjeblikke på en unik og personlig måde. Fjollebilleder, kyssebilleder, i-byen-billeder, koncertbilleder - mere end 30 millioner har valgt et instax-kamera, og den kreative brug vi ser blandt vores mange brugere i Norden, er kilde til daglig inspiration for os i Fujifilm!

Derfor arbejder vi hele tiden på nye innovative produkter, så vores kameraer udvikler sig sammen med vores verdensomspændende familie af instax-fotografer.

Kameraerne fås i de tre farver, Pearl White, Blush Gold og Graphite Gray.

Trendy kvadratisk billedformat med eksponeringsjustering og blitzstyring
Det nye instax square SQ6 er ultimativ brugervenlighed, med superkræfter bag et trendy ydre. Vi har lyttet til vores brugere, og skabt et unikt kamera der printer instax-billeder i det smukke kvadratiske 62x62mm format – flot på alt fra dit køleskab til din instagramprofil.

Med 3 eksponeringsindstillinger kan man nemt styre hvor lyst og mørkt billedet bliver eller blot lade den avancerede autoeksponering gøre arbejdet, og blitzen kan slås til og fra alt efter behov.

Selfiespejl, makro/landskabs funktion og kreative værktøjer
På instax SQ6 sidder der et selfiespejl på forsiden af kameraet og med hjælp af den smarte selfiemode, tager du nemt den perfekte selfie.Med blot 2 tryk på udløseren kan man lave en dobbelteksponering af 2 motiver som 'smeltes' sammen til ét billede der har det populære dobbelteksponerings-look.

INSTAX SQUARE SQ6 forventes i handlen fra den 25/5 2018, hos udvalgte forhandlere, og rulles gradvist ud til alle forhandlere. Kontakt os for pris og nærmere info.

Superstjernen Taylor Swift er ny instax-partner
Vi er stolte over at kunne annoncere globalt instax-partnerskab med Taylor Swift på hendes Taylor Swift reputation Stadium Tour! Følg os online for nyt om hvad der er på vej!

Også nyt - SQUARE film med sort ramme!
Som noget nyt lancerer vi sammen med SQ6 også den nye film med sort ramme i square formatet. Endnu en mulighed for at opnå et personligt kreativt udtryk med instax.

Få oplyst forhandler på +45 4566 2244 og besøg vores mediebank her: http://media.glowrepeat.com/category/fujifilm/

Kontakt os gerne vedrørende test, udlån m.m. Emilie Delance - emde@glowrepeat.com - Telefon +45 26 60 51 30

INSTAX SQUARE SQ6 SPECIFICATION Film Fujifilm Instant Film “instax SQUARE Film (available separately)
Lens Retractable lens, 2 components, 2 elements, f = 65.75 mm, 1:12.6
Viewfinder Inverted Galilean finder, 0.4 x, with target spot
Focusing Motor-driven 3-range switching (0.3 m - 0.5 m/1 ft. - 1.6 ft., 0.5 m - 2 m/1.6 ft - 6.6 ft., 2 m/6.6 ft. and beyond), Macro Mode (0.3 m - 0.5 m/1 ft. - 1.6 ft.) Normal Mode (0.5 m - 2 m/1.6 ft - 6.6 ft.) Landscape Mode (2 m/6.6 ft and beyond)
Shutter Release Programmed electronic shutter release, 1.6 sec - 1/400 sec.
Exposure Control Automatic, Interlocking range (ISO 800) : LV 5 - LV 15.5, Exposure compensation: ±2/3 EV
Film Feeding Out Automatic
Film Developing Time Approximately 90 seconds (Varies depending on the ambient temperature)
Flash In Macro mode: Built-in, automatic electronic flash In a mode other than Macro mode: Always flashing Charging time: 0.2 sec - 7 sec (using a new battery), Flash charging indicator, Effective flash lamp range: 0.3 m - 2.7 m/1 ft. - 8.9 ft.
Self-Timer Electronically controlled, approx. 10 second delay, Can be stopped mid-run
LED Display Shooting mode (Auto, Selfie, Macro, Landscape, Double exposure), Brightness adjustment, Flash suppressing, Self timer Mode
Power Supply Two CR2/DL CR2 lithium batteries Capacity: Approximately 30 instax SQUARE 10-pack film packs with new CR2/DL CR2 lithium batteries
Others Film pack confirmation window, tripod socket (tripod sold separately)
Dimensions & Weight 118.7 mm x 128.1 mm x 58.1 mm/4.7 in. . 5.0 in. . 2.3 in. (not including protrusions)/393 g/13.9 oz. (without battery, strap, and film pack)
Accessories Two CR2/DL CR2 lithium batteries, Shoulder strap, Three flash filters
* Specifications are subject to change for improvement.