Fuze hjælper Trustpilot med at omstille sig til en cloud-first virksomhed

Høj ”oppetid” og simplifiering af telefoni og videoløsning forventes at forøge salgsproduktiviteten og virksomhedens indtjening.

Fuze, den førende virksomhed inden for global tale, video, chat og collaboration, offentliggør i dag en ny kontrakt med Trustpilot, om at levere Fuze’s forretningskommunikationsplatform som en afgørende fase i Trustpilots cloud-transformation.

Fuzes UCaaS-platform (Unified Communications as a Service) vil integrere al tale, video, chat og collaboration for Trustpilots medarbejdere over hele verden med adgang via en skrivebords- eller mobil applikation. Trustpilot forventer at opnå en stigning i salgsindtægterne som et direkte resultat af en reduktion af nedetiden og centralt administreret it-support.

Fuze-løsningen fjerner kompleksitet og unødvendige omkostninger fra Trustpilots kommunikationsinfrastruktur ved at erstatte seks separate kommunikationssystemer hos Trustpilot med én enkelt platform. Den cloudbaserede tilgang vil også understøtte Trustpilots vækstplaner, efterhånden som virksomheden fortsætter med at vokse på verdensplan.

Fuld integration med Salesforce forventes at strømline salgsprocessen, så Trustpilot’s medarbejdere bliver i stand til at identificere dem, der ringer op, forstå deres seneste engagement og levere kontekst, og dermed løfte kundeoplevelsen og interaktionen med deres kunder.

Den nye aftale med Fuze betyder, at Trustpilot opgiver en tidligere investering i en løsning, som aldrig er blevet implementeret, idet man har indset, at Fuze passer bedre sammen med Trustpilots fremtidsvision om at blive en cloud-first og innovationsstyret organisation.

Heather Jensen, direktør for intern it hos Trustpilot, kommenterer: "Virksomheder skal i dag kunne reagere hurtigt på skiftende situationer og krav fra deres kunder og medarbejdere. Hos Trustpilot etablerer vi et handlekraftigt it-team, der er fleksibelt og i stand til at træffe beslutninger og handle hurtigt på dem. Fuze er en fundamental del af at nå dette mål, og forventes at have en yderst positiv indvirkning på vores forretning i kraft af forbedret salgsproduktivitet, omsætningsvækst og gladere medarbejdere, som samarbejder langt mere effektivt."

"Fremsynede virksomheder som Trustpilot er ved at indse, at status quo ikke længere er nok. Virksomheder er nødt til at tilpasse sig for at forblive konkurrencedygtige, og det er afgørende at eliminere kompleksitet og omkostninger fra IT, samtidig med at brugerne har adgang til de værktøjer og oplevelser, som de er vant til med personlig teknologi," udtaler Luca Lazzaron, SVP International Operations hos Fuze. "Trustpilot er et eksempel på en virksomhed med en ambitiøs vision for fremtiden, som ønsker at samarbejde med ligesindede teknologipartnere om at levere transformative forretningsresultater.”

Contact person:

PAN Communications for Fuze
Matthew Briggs, 617-502-4357
fuze@pancomm.com

• Økonomi, finans

Fuze er en global, cloudbaseret unified communications-platform, der muliggør produktivitet og leverer indsigt i hele virksomheden ved at muliggøre forenklet virksomhedstalekommunikation, fleksible videokonferencer og always-on collaboration. Fuze (tidligere ThinkingPhones) giver den moderne, mobile arbejdsstyrke mulighed for nemt at kommunikere når som helst, hvor som helst og på alle enheder. Fuze har hovedkvarter i Cambridge, MA, samt kontorer andre steder, herunder i New York, San Francisco, Seattle, Ottawa, London, Amsterdam, Aveiro (Portugal), Paris, München, Zürich, Madrid, København og Sydney. Du kan finde flere oplysninger på www.fuze.com.

Alex Warren / Emma Sandham

Pressekontakt Wildfire PR Agency +44 20 8408 8000