​GAME Streetmekka København fejrer fødselsdag til Friday Jam

GAME Streetmekka København er verdens første Streetmekka. Den 7. oktober 2016 fylder det populære gadeidrætshus 6 år og holder et særligt Friday Jam med et tvist af fødselsdagsfest. Friday Jam Birthday Special har masser af turneringer, fede aktiviteter og live acts. Og DU er inviteret.

Særligt event
GAME Streetmekka afholder Friday Jams hver første fredag i måneden, men i anledningen af fødselsdagen bliver oktober måneds Friday Jam ekstra krydret. Aftenen byder både på turneringer, workshops, shows, battles og live acts. Det betyder at Friday Jam er noget for dig, hvad enten du er til dans, street fodbold, street basket, parkour, rap eller hiphop. I løbet af aftenen tilbyder GAME gratis kage til alle deltagende.

Til arrangementet er der også mulighed for at deltage i workshops i dans og parkour. Stepz dance studio og Mad Skillz giver nogle fede shows. Du kan lytte med til svedige rap battles og du kan opleve live acts fra King Abdi, Capital Fluxus og sidst, men ikke mindst, Cannibal Records med kunstnerne J Mix, ICEKIDD og Hakeem.

Præmier
GAME Streetmekka København fylder 6 år og er i gavehumør. I nogle af turneringerne er der pengepræmier på højkant og for alle andre er der mulighed for at vinde fede præmier fra SPORTMASTER, Faxe Kondi og Hummel, samt GAME t-shirts.

For at deltage i aftens arrangement kræver det et medlemskab i GAME, som koster et engangsbeløb på 50 kroner. Til Friday Jam er der 50% på oprettelse af medlemskab og du kan derfor blive medlem for kun 25 kr. Dørene åbner kl. 16:00, hvor der er mulighed for at opleve en masse gadeidræt og musik i bedste street stil. Under arrangementet vil der også være mulighed for mad og drikke.

Sign up til turneringerne i street basket og street fodbold sker på GAMEs hjemmeside. http://gamedenmark.org/aktiviteter/friday-jam/

Hvad er GAME Streetmekka?
GAME er en non-profit organisation der arbejder med børn og unge indenfor gadeidrætten. GAME afholder træninger og turneringer i basket, gadefodbold, dans og parkour over hele Danmark samt i gadeidrætshuse i København og Esbjerg. Husene kaldes Streetmekka, og det er i Streetmekka København der bliver fejret fødselsdag til oktober måneds Friday Jam.

Vækker GAME og Friday Jam interesse hos dig, så kan du finde mere information på GAMEs hjemmeside: http://gamedenmark.org/, http://gamedenmark.org/aktiviteter/friday-jam/ GAME Streetmekka Københavns Facebook side: https://www.facebook.com/streetmekka/?fref=ts samt Facebook begivenheden for Friday Jam: https://www.facebook.com/events/619840461530415/