​GCE erhverves af ESAB

Pressemeddelelse   •   Nov 06, 2019 13:38 CET

Fusionen styrker vores tilbud til branchen som en førende leverandør af løsninger til gasstyringsudstyr.

GCE Group er Europas førende gasudstyrselskab. Vi sikrer, at kunder inden for sundhedsområdet, laboratorie og industrien har en sikker og effektiv gasforsyning.

GCE har fire forretningsområder: ventiler, skære- og svejseteknologier, sundhedspleje og centrale gassystemer. Sammen udvikler, fremstiller og tilbyder GCE en lang række gasanvendelses udstyr: fra ventiler, trykregulatorer og svejsedyser til svejsning og skæring til sundhedsudstyr og sofistikerede medicinske gasforsyningssystemer. GCE Healthcare er ansvarlig for vores Zen-O og Zen-O Lite bærbare iltkoncentratorer, der forbedrer livskvaliteten for patienter med åndedrætsbesvær ved hjælp af Rate Responsive Therapy ™ og Clarity-software.

GCE Group består af 20 datterselskaber, der beskæftiger over 950 mennesker over hele verden. Hovedkontoret ligger i Malmø, Sverige. Siden 2018 har GCE været ejet af ESAB.

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.