4 SKØNNE INDRETNINGSTIPS DER GIVER BADEVÆRELSET EN FORÅRS-MAKEOVER

4 SKØNNE INDRETNINGSTIPS DER GIVER BADEVÆRELSET EN FORÅRS-MAKEOVER

Solen kigger endelig frem, og der er forårsstemning udenfor – så hvorfor ikke trække den friske følelse ind på badeværelset også?

Badeværelset er et vigtigt rum i dit hjem, som fortjener lidt ekstra opmærksomhed netop nu. Et skønt badeværelse kan give dig en ekstra god start på dagen – og en afslappende slutning.

Derfor får du her inspiration til både de små og store ting, der giver forårsfornemmelser på badeværelset.

1. Gennemført velvære

Vil du skabe en gennemført frisk forårsfølelse på badeværelset? Så skal du investere i et douchetoilet.

Det kræver måske en kulturændring hos de fleste af os at lade toilettet vaske os med lunt vand efter toiletbesøg i stedet for at gribe ud efter et stykke toiletpapir. Men tænk over det – vi bruger vand til at vaske vores hænder og hår, så hvorfor ikke være lige så hygiejniske, når vi har været på toilettet?

AquaClean-toiletterne fra schweiziske Geberit er allerede populære i mange hjem i Danmark og på luksushoteller verden over. Deres gennemførte design er en smuk opdatering til det moderne badeværelse.

Nysgerrig for at se, hvordan toilettet virker? Se videoen her.

© Geberit

Hverdagen bliver fyldt med ren velvære med et AquaClean-toilet, der nænsom rengør dig med vand efter toiletbesøg. Trenden er allerede stor i Asien, men nu vælger flere og flere af os europæere også et douchetoilet. På billedet her er det modellen AquaClean Tuma fra Geberit.

2. Nem forårsrengøring

Prikken over i’et, der gør dit badeværelse helt klar til foråret er naturligvis en omgang grundig rengøring. Du kan undgå at rengøringen bliver alt for tidskrævende og en sur pligt ved at indrette dig smart på badeværelset.

Et væghængt toilet og væghængte skabe gør det meget lettere hurtigt at rengøre badeværelsesgulvet.

Har der samlet sig lidt for mange ting på badeværelset i løbet af vinteren? En god oprydning giver et øjeblikkeligt, friskt udtryk i rummet. Skab ekstra orden ved at samle dine ting på en smuk bakke – gerne i en sart pastelfarve eller messing, som giver et varmt forårs-look på badeværelset.

© Geberit

Indret dit badeværelse med væghængte elementer - så bliver det lettere at holde det rent og friskt. Hverdagen bliver fyldt med ren velvære med et AquaClean-toilet, der nænsom rengør dig med vand efter toiletbesøg. Trenden er allerede stor i Asien, men nu vælger flere og flere af os europæere også et douchetoilet. På billedet er det toilettet AquaClean Tuma fra Geberit.

3. Bring lyset ind

Det bedste ved foråret er lyset, der vender tilbage efter en lang, mørk vinter. Forstærk det naturlige lys med kølige, hvide elementer i rummet, som forstærker og reflekterer.

Et nyt, hvidt badeforhæng og friske, hvide håndklæder hjælper godt på vej – overvej også, om det er tid til at give rummet et nyt lag maling eller friske gamle møbler op?

Invitér også solen helt indenfor med smukke gule detaljer fx på bademåtten eller en sæbedispenser i gul.

© Geberit

Med Ifö VariForm håndvaske kan du style badeværelset, så det passer lige til din smag.

4. Blomsterprint

Hvis du ikke er vild med levende planter på badeværelset, eller har et badeværelse med meget lidt naturligt lys, så vælg i stedet tekstiler med smukke blomstermønstre.

Lige nu er det super populært med storblomstrede mønstre i dybe farver som blå og lilla, som giver et mere moderne udtryk end de klassiske småblomstrede mønstre, som tidligere har været sommerhus-favoritten.

Find et smukt blomsterprint og vælg selv, om du vil gå all in med storblomstret tapet eller blot tilføre følelsen med et enkelt håndklæde eller på bademåtten.

Den globalt opererende Geberit Group, er europæisk leder inden for sanitetsprodukter. Geberit opererer som en integreret koncern med en stærk lokal tilstedeværelse i de fleste europæiske lande, hvilket giver enestående merværdi hvad angår sanitets teknologi og badeværelses keramik. Produktionen omfatter mere end 30 produktionsanlæg, hvoraf seks er beliggende i udlandet. Koncernen har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Schweiz. Med mere end 12.000 ansatte i over 50 lande, genererede Geberit et nettoomsætning på 2,9 mia. CHF i 2017. Geberit-aktierne er noteret på SIX Swiss Exchange; Siden 2012 har Geberit-aktien været med i S MI (Swiss Market Index)

Anja Hellberg

Pressekontakt Partner & kommunikationsrådgiver +45 2858 8076
Karin Busk Thygesen

Pressekontakt Marketingkoordinator +45 24 94 45 81

Innovative sanitetsløsninger til moderne badeværelser

Geberit-gruppen, der har aktiviteter verden over, er førende på markedet i Europa inden for sanitetsprodukter. Som en integreret koncern har Geberit en meget stærk lokal tilstedeværelse i de fleste europæiske lande og er derfor i stand til at levere unik merværdi inden for både sanitetsteknologi og badeværelseskeramik.
Produktionskapaciteten omfatter 26 produktionsanlæg, hvoraf de 4 har oversøiske placeringer. Koncernens hovedkvarter ligger i Rapperswil-Jona i Schweiz. Med omkring 12.000 medarbejdere i over 50 lande genererede Geberit en nettoomsætning på 3,5 mia. CHF i 2021. Geberits aktier er børsnoteret på SIX Swiss Exchange. Geberits aktier har været børsnoteret på SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Lægårdsvej 26
8520 Lystrup