Geberit CleanLine badeværelsesafløb & Geberit AquaClean douchetoilet

Endelig! Her er afløbet, du næsten ikke kan se

Det er nemt at vælge smukke ting til badeværelset, men der er også nogle praktiske ting, der skal på plads. For eksempel afløbet.

Afløbet er ofte ikke den mest æstetiske ting på badeværelset, men måske du ændrer mening efter at have set dette.

DET USYNLIGE AFLØB

Geberit har for nyligt lanceret den populære CleanLine afløbsrende i en variant, der kan integreres i fliserne i brusenichen - og er næsten usynlig.

- Det eneste, der er synligt er en smal rustfri kant. Resten af afløbsrenden er integreret i fliserne på gulvet, siger Nils Overgaard, produktchef hos Geberit.

Afløbsrenden er ikke blot stilfuld, du også nemt gøre overdelen, vandlåsen og hårsien ren.

Du kan se mere af CleanLine-serien her!

SE DEN (NÆSTEN) USYNLIGE AFLØBSRENDE HER

Cleanline

Selve konstruktionen monteres i gulvet og tilsluttes afløbet. Den beklædes efterfølgende med de ønskede fliser, hvilket giver en næste usynlig afløbsrende.

SE DEN KLASSISKE CLEANLINE-VARIANT HER:

Cleanline

Geberits CleanLine-serie har taget badeværelsesafløb til et nyt niveau. Her ses den klassiske CleanLine afløbsrende med en elegant stålskinne.

Stålskinnen flugter på smukkeste vis langs brusevæggen uden at optage ståplads i kabinen.

Afløbet er designet, så sæberester og skidt ikke samler sig i hjørnerne, og det hele bliver dermed skyllet ud med badevandet. Det er blot hårsien, der en gang i mellem skal skylles ren. Så bliver det ikke nemmere.

Emner

Den globalt opererende Geberit Group, er europæisk leder inden for sanitetsprodukter. Geberit opererer som en integreret koncern med en stærk lokal tilstedeværelse i de fleste europæiske lande, hvilket giver enestående merværdi hvad angår sanitets teknologi og badeværelses keramik. Produktionen omfatter mere end 30 produktionsanlæg, hvoraf seks er beliggende i udlandet. Koncernen har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Schweiz. Med mere end 12.000 ansatte i over 50 lande, genererede Geberit et nettoomsætning på 2,9 mia. CHF i 2017. Geberit-aktierne er noteret på SIX Swiss Exchange; Siden 2012 har Geberit-aktien været med i S MI (Swiss Market Index)

Anja Hellberg

Pressekontakt Partner & kommunikationsrådgiver +45 2858 8076
Karin Busk Thygesen

Pressekontakt Marketingkoordinator +45 24 94 45 81

Innovative sanitetsløsninger til moderne badeværelser

Geberit-gruppen, der har aktiviteter verden over, er førende på markedet i Europa inden for sanitetsprodukter. Som en integreret koncern har Geberit en meget stærk lokal tilstedeværelse i de fleste europæiske lande og er derfor i stand til at levere unik merværdi inden for både sanitetsteknologi og badeværelseskeramik.
Produktionskapaciteten omfatter 26 produktionsanlæg, hvoraf de 4 har oversøiske placeringer. Koncernens hovedkvarter ligger i Rapperswil-Jona i Schweiz. Med omkring 12.000 medarbejdere i over 50 lande genererede Geberit en nettoomsætning på 3,5 mia. CHF i 2021. Geberits aktier er børsnoteret på SIX Swiss Exchange. Geberits aktier har været børsnoteret på SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Lægårdsvej 26
8520 Lystrup