ØNSKELISTEN: 3 DRØMMEGAVER TIL BADEVÆRELSET

ØNSKELISTEN: 3 DRØMMEGAVER TIL BADEVÆRELSET

Vi glemmer ofte badeværelset, når vi ønsker os lækre ting til hjemmet. Tænk over, hvor meget tid du bruger på badeværelset - så hvorfor ikke gøre det til en lækker oase, der indbyder til afslapning? Med lækre accessories og de nyeste innovative designs kræver det ikke så meget at forvandle badeværelset fra et kedeligt og intetsigende rum til et lækkert wellness-rum.

Vi har samlet tre top 3 ønsker til badeværelset i 2018, som kan peppe badeværelset op og give det et helt personligt touch.

1. Opdateret klassiker

Det er slut med kedeligt design på de nødvendige klassikere på badeværelset. Opgrader dit badeværelse og gør det ekstra personligt med en Geberit Sigma betjeningsplade, som findes i flere farver. Har du allerede en Geberit indbygningscisterne, kan du nemt udskifte den synlige betjeningsplade på væggen til en, der matcher din stil. Gør udtrykket lyst og minimalistisk helt i hvidt, eller vælg detaljer i forskellige metaller for et eksklusivt look. Se alle mulighederne her.

Geberit Sigma20 betjeningsplade

2. Det stilfulde luksustoilet

Lad teknik og design gå op i en højere enhed og gør dit badeværelse til en storspiller inden for luksus. Prøv det stilfulde og innovative toilet Geberit AquaClean Sela, der med sin automatiske douchefunktion nænsomt og behageligt vasker dig efter toiletbesøg.

Geberit AquaClean Sela douchetoilet

3. Skøn duft

Intet signalerer luksus som et velduftende badeværelse og med det innovative wc-system Geberit DuoFresh sikrer du nemt og friskhed på badeværelset. En knap på den stilrene betjeningsplade aktiverer lugtudsugningssystemet, der renser luften ved hjælp af et aktivt kulfilter, hvorefter luften slippes ud igen. Løsningen nøjes ikke bare med at skjule ubehagelig lugt som for eksempel en luftfrisker eller at sprede den i hele badeværelset som et traditionelt ventilationsanlæg.

Geberit DuoFresh

Emner

Den globalt opererende Geberit Group, er europæisk leder inden for sanitetsprodukter. Geberit opererer som en integreret koncern med en stærk lokal tilstedeværelse i de fleste europæiske lande, hvilket giver enestående merværdi hvad angår sanitets teknologi og badeværelses keramik. Produktionen omfatter mere end 30 produktionsanlæg, hvoraf seks er beliggende i udlandet. Koncernen har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Schweiz. Med mere end 12.000 ansatte i over 40 lande, genererede Geberit et nettoomsætning på 2,8 mia.

Anja Hellberg

Pressekontakt Partner & kommunikationsrådgiver +45 2858 8076
Karin Busk Thygesen

Pressekontakt Marketingkoordinator +45 24 94 45 81

Innovative sanitetsløsninger til moderne badeværelser

Geberit-gruppen, der har aktiviteter verden over, er førende på markedet i Europa inden for sanitetsprodukter. Som en integreret koncern har Geberit en meget stærk lokal tilstedeværelse i de fleste europæiske lande og er derfor i stand til at levere unik merværdi inden for både sanitetsteknologi og badeværelseskeramik.
Produktionskapaciteten omfatter 26 produktionsanlæg, hvoraf de 4 har oversøiske placeringer. Koncernens hovedkvarter ligger i Rapperswil-Jona i Schweiz. Med omkring 12.000 medarbejdere i over 50 lande genererede Geberit en nettoomsætning på 3,5 mia. CHF i 2021. Geberits aktier er børsnoteret på SIX Swiss Exchange. Geberits aktier har været børsnoteret på SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Lægårdsvej 26
8520 Lystrup