Eksemplarisk performance for helt nyt Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 i den første sommerdæktest

• Det nyligt lancerede Eagle F1 Asymmetric 5 tog den prestigefyldte testsejr hjem hos Auto Bild allrad
  • Gute Fahrt, Auto Bild og Auto Bild Sportscars tildelte dækket en plads på sejrsskamlen, og alle magasinerne roste dets bremseegenskaber og gav det en flot placering.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 blev tildelt førstepladsen i den prestigefyldte sommerdæktest hos Auto Bild allrad og efterlod konkurrenterne bag sig med den sammenlagt korteste bremselængde på tør og våd vejbelægning. Auto Bild allrad roste desuden dækket for dets samlede performance, sportslige håndtering og præcise styreegenskaber.[1]

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, Goodyears ultimative allround-sommerdæk til vejkørsel modtog også flotte anbefalinger fra Gute Fahrt[2], Auto Bild[3] og Auto Bild Sportscars[4]. Magasinerne roste Goodyears nyeste skud på Eagle F1 Asymmetric-stammen for dets fremragende performance på våd vejbelægning – særligt bremse- og håndteringsegenskaberne.

Eagle F1 Asymmetric 5 brillerede også på tørre vejbelægninger. Gute Fahrt beskrev dets håndtering på tør vej som førsteklasse. Og Autobild roste dækkets fantastiske kilometertal og den gode styrepræcision.

Testresultaterne viser, at Eagle F1 Asymmetric 5’s bremseevne i vådt føre og håndtering på tør vej er i særklasse. Dækkets avancerede gummiblanding garanterer holdbare egenskaber på våd vej. Goodyears innovative kontaktflade udvider kontakten med vejen og afkorter bremselængden med imponerende 4 % på våd vejbelægning og 7 % på tørre underlag sammenlignet med dækkets forgænger – det prisvindende Eagle F1 Asymmetric 3.

Med Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 kan bilisterne begynde på noget storslået på grund af en forbedret styrerespons, der giver en mere kommunikativ og tillidsvækkende køreoplevelse.

[1] Auto Bild allrad (Tyskland), udgave 4 / 2019/03/01, dækdimensioner: 225/55R17

[2] Gute Fahrt (Tyskland), udgave 3 / 2019/02/22, dækdimensioner: 225/40R18

[3] Auto Bild (Tyskland), udgave 9 / 2019/02/28, dækdimensioner: 225/45R17

[4] Auto Bild sportscars (Tyskland), udgave 4 / 2019/03/08, dækdimensioner: 245/45R18