Gorenje retrokøleskabe lader skægget stå og støtter op om Movember

Movember udfordrer alle mænd til at lade skægget stå hele november måned. På den måde sætter organisationen Movember fokus på prostata- og testikelkræft samt mental sundhed. Gorenje ønsker at støtte denne vigtige sag, og har udsmykket Gorenje retrokøleskabe i Skandinavien med et overskæg. Derudover har Gorenje doneret fire specialfremstillet retrokøleskab til Movember organisationen, som vil blive udloddet til den person, som indsamler det største beløb i henholdsvis Danmark, Norge, Sverige og Finland.

Hvad er Movember? I november lader mænd deres overskæg gro for at samle midler og skabe opmærksomhed om prostata- og testikelkræft samt mental sundhed. Kvinderne i Movember støtter og opfordrer mændene i deres liv til at blive involveret. Det startede i 2003 i Australien, nu deltager over 3 millioner mennesker i over 21 lande, i 2012 blev DKK 851,6 mio. indsamlet. I år håber Gorenje at beløbet bliver endnu større, og vil støtte op ved at placere originale Movember overskæg på alle de ikoniske Gorenje Retro Collection køleskabe som er udstillet i butikkerne over hele Skandivanien for at øge opmærksomheden om prostata- og testikelkræft og mental sundhed og ved at donere 4 unikke sorte Movember Gorenje Retro køleskabe til den nordiske Movember organisation (1 i hvert Skandinavisk land), som vil være hovedpræmien for den som indsamler mest i hvert land.

Hvad kan du gøre? Never MO alone! Lad dit overskæg gro eller støt manden i dit liv og deltag i Movember.

Bliv en del af Gorenje Group Nordic’s Movember netværk. Tilmeld dig på www.Movember.com find Gorenje Group Nordic gruppen og bliv en del af os. På www.Movember.com kan du også donere et beløb der støtter kampen mod prostata- og testikelkræft og sætte fokus mental sundhed.

Gorenje Retro Collection, er en trendy serie kombi fryse- og køleskabe som forfører med sin elegante og farveglade farvepalette. Du får enestående teknologi med et charmerende, nostalgisk udtryk. De runde former i designet kendetegner hele serien af innovative, energibesparende og miljøvenlige skabe. Farverne opfylder ønsket om særpræg, individualisme og forfriskende farver hos den moderne forbruger – og så passer det ind i forskellige stilarter: Chic, Vintage og Funky.

• Mad

• designer køkken