Nyd foråret! Verdens første anti-allergiske tørretumbler fra Gorenje

Foråret er kommet, men det er pollensæsonen desværre også. Døjer man med pollenallergi er det en dårlig idé at tørre tøjet udendørs i pollensæsonen, da pollen vil sætte sig i tøjet og senere komme med tøjet ind i boligen. Tør i stedet tøjet i en tørretumbler.

Ikke nok med at du slipper for øget luftfugtighed indenfor, som giver grobund for skimmelsvampe og gode livsbetingelser for husstøvmider, kan du opnå anti-allergisk virkning, ved at tørre dit tøj i den nye Gorenje tørretumbler. Man skulle tro at tøj er rent efter vask i vaskemaskine, men det kan være svært at slippe af med allergener i tøjet, såsom pollen og støv. I Gorenjes tørretumbler elimineres ca. 95 % af de allergener, som stadig sidder i tøjet efter det har været i vaskemaskinen. Den unikke anti-allergiske virkning opstår da tørretumbleren ioniserer luften i maskinen, som renser og fjerner partikler. En perfekt tørretumbler til dig, som ønsker at fjerne allergener i tøj som ikke kan vaskes eller i tøj som ikke bruges så ofte. Udover den anti-allergiske virkning gør ioniseringen også tøjet blødt og fjerner krøller og eliminerer lugte i tøjet. I kombination med et effektivt filter, som opfanger selv de mindste partikler, kan du roligt gå foråret i møde i frisk, rent tøj.

www.gorenje.dk

• tørretumbler