GPA Flowsystem A/S - løser og udvikler kundernes behov

GPA Flowsystem A/S har i 18 år været en kendt partner i rådgivning og salg af mediebærende rørsystemer og dertil komplimenterende produkter, primært til Industrien og Building Service.

Med vores rådgivning, systemløsninger og komplimenterende produkter, betyder det ofte, at kunden kan nøjes med at handle ét sted.

Det er vores strategi, at vi vil inspirere og give kunderne indsigt, så vi udvikler vores kunderelationer og tage fælles skridt imod fremtidige trends på markedet.
Internt betyder det, at vi løbende tilpasser vores produktportefølje og sørger for at videreuddanne vores kundeudviklere, så vi sikrer kompetencen.
Vores team har stor glæde hinandens kompetencer, så vi yder kunderne den optimale service. Kunderne er vores vigtigste aktiv, og vi lægger stor vægt på lokalt nærvær, med salgskontor i Randers, og hovedkontor i Glostrup, er vi altid tæt på vores kunder” siger Martin Parker.

GPA Flowsystem A/S er delt op i to fagområder:

Building Service

GPA’s produkter anvendes i mange forskellige applikationer indenfor Building Service. Her tilbyder vi både komplette rørsystemer og komplimenterende produkter, eksempelvis til brugsvandsinstallationer, afløb, aircondition- og ventilation, laboratorievand, solvents afløb og brandbekæmpelse m.v. til VVS firmaer, entreprenørkunder og grossisterne.

Industri

Til industrien leverer vi materialer til flere forskellige processer, eksempelvis industriel vandbehandling, overfladebehandling, kemikalieproduktion og forædling af kemikalier.

Vores systemløsninger og tilhørende komponenter anvendes endvidere i fødevare-, pharmaceutisk og biotekindustrien. Vi leverer også komponenter til store danske OEM-virksomheder, offshore og skibsværfter.

I vores produktportefølje indgår også flowtekniske produkter til drikke- og spildevandsforsyning samt kraftvarmeværker, biomasse, - og biogasanlæg.

”Overalt hvor væsker og gas skal håndteres, forædles, behandles og doseres, er der stor chance for, at du finder GPA’s produkter. Vi er eksperter indenfor for mediebærende rørsystemer og dertil hørende produkter, så uanset hvilket medie vores kunder skal håndtere, kan vi bidrage med vores kompetencer” siger Martin Parker.

Tilgængelighed og fleksibilitet

På hovedkontoret i Glostrup har vi 7.000 artikler på lager og 15.000 artikler på hovedlageret i Hjärnarp, en times kørsel fra Glostrup. I alt har vi 50.000 artikler i vores sortiment, dette giver korte leveringstider og en fleksibilitet for kunderne.

”Vi tilbyder fordelagtige logistikløsninger med nat- og kranlevering, og kunderne er også meget velkomne til at afhente varer hos os. Desuden har GPA's kunder altid mulighed for, at samle ny inspiration i vores 350m2 store showroom, med tilhørende konference faciliteter og svejseværksted" siger Martin Parker.

"Securing your flow"

Vi er 20 dedikerede medarbejdere til at supportere det danske marked, 18 her i Glostrup og 2 i Randers, hvoraf 5 er udekørende. Alle arbejder for, at give den bedste rådgivning og service til vores kunder. Projektafdelingen håndterer optælling og tekniske beregninger ud fra kundernes projekt materiale.

Vores vision

GPA Flowsystem A/S vil være den foretrukne forretningspartner på mediebærende rørsystemer og dertil hørende komponenter i Danmark. Vi opsøger derfor kontinuerligt nye samarbejdspartnere, så vi hele tiden er sikre på, at vi er på forkant med de nyeste trends i markedet.

Referenceprojekter i Danmark:

• DTU Life Science og Kemi Lyngby