Nyhed -

Er jeres produktstamdata korrekte? Få dem tjekket gratis og få gratis produktfotos

Vi har derfor et godt tilbud til alle GS1Trade Sync-medlemmer: Vi kvalitetstjekker og fotograferer gratis op imod 30.000 produkter. For at få andel i tilbuddet, skal jeres produkter være aktive i GS1Trade Sync inden d. 31. marts – så hvis I har overvejet at gå i gang med GS1Trade Sync, er det det helt rigtige tidspunkt.

Læs mere om tilbuddet her

Hvad gør vi?

I kan få tjekket datakvaliteten af et antal af jeres produkter – og i tillæg få taget gratis marketing- og planogrambilleder. Det vil sige, at vi tjekker, om de data I har lagt ind i GS1Trade Sync stemmer overens med det fysiske produkts labelinformationer og dimensioner.

Hvorfor gør vi det?

GS1 Denmark gør dette for at bidrage til en højere kvalitet af stamdata og fotos i dansk dagligvarehandel. Men ligeså vigtigt gør vi det for at skabe læring hos leverandørerne om, hvordan man måler og vejer korrekt. Derfor får leverandøren efter tjekket en rapport med forklaring af, hvad der er måtte være galt, så man er bedre rustet til næste produktoprettelse.

Hvad er next step?

GS1 Denmark har sat midler af til at få op imod 30.000 produkter tjekket og fotograferet i løbet af året og arbejder på, at så mange GS1Trade Sync-medlemmer som muligt får glæde af tilbuddet. Det har som konsekvens, at ikke alle medlemmer vil kunne få tjekket samtlige af deres produkter. Alle GS1Trade Sync-medlemmer bliver kontaktet direkte for at aftale, hvilke produkter, der kan blive tjekket, og hvornår. Mængden afhænger af virksomhedens størrelse, og om produktet er aktivt i GS1Trade Sync inden 31. marts.

Har du produktlancering i Q1 2017?

Kontakt os snarest, så dine ny-lancerede produkter kan blive tjekket og fotograferet hurtigst muligt. Du kan også bestille tid allerede nu på www.gs1.dk/bestiltid

Det er det fysiske produkt, der skal indsendes til tjek og fotografering, ikke en pdf eller lignende.

• Detailhandel

• produktstamdata
  • datakvalitet
  • produktdata