Mærket hansgrohe løfter tæppet for innovationer til køkkenet på LivingKitchen 2017

Pressemeddelelse   •   Okt 24, 2016 10:22 CEST

I forbindelse med sin første stand på messen LivingKitchen i 2017 vil køkken- og badmærket hansgrohe også præsentere sin innovative Select-teknologi, der gør det muligt for brugeren at styre vandet blot ved at trykke på en knap.

Hansgrohe SE vil for første gang deltage på fagmessen LivingKitchen med kvalitetsmærket hansgrohe. Det foregår i Køln, Tyskland, den 16. – 22. januar 2017. “Vi vil selvfølgelig fejre vores debut på dette knudepunkt for den internationale køkkenverden med en spændende stand, hvor der er flere premierer: det nye brand image for mærket hansgrohe samt helt nye produkter i hansgrohes køkkensortiment,” afslører Thorsten Klapproth, administrerende direktør i Hansgrohe SE.

Test og prøv: hands-on oplevelser på hansgrohes stand

Hver dag er der spændende demonstrationer på hansgrohe-standen, hvor messens besøgende kan opleve helt tæt på, hvordan hansgrohes køkkeninnovationer kombinerer teknologi, design og funktion, og de kan til enhver tid også selv prøve produkterne. ”Man får den fulde oplevelse, når man kan udforske hansgrohes køkkenprodukter med alle sanser. Sådan vil vi gøre kunderne på LivingKitchen endnu mere opmærksomme på vores innovationer inden for funktionalitet og oplevelsen af vandet i køkkenet. Alle, der skal have et nyt eller renoveret køkken i den bedste kvalitet, skal have hansgrohe i baghovedet,” forklarer Thorsten Klapproth.

Hvad? hansgrohe på LivingKitchen 2017

Hvornår? 16. – 22. januar 2017, Messecenter Køln, Tyskland

Hvor? Hal 5.2, stand B030

Mærket hansgrohe
hansgrohe er premium-mærket for brusere, bad- og køkkenarmaturer. Som prisbelønnede med talrige udmærkelser i hele verden står produkterne for innovativt design, bæredygtige teknologier og et maksimum af funktionel kvalitet, hvilket begrunder mærkets succes som en af verdens førende producenter af brusere. Med opfindelser og teknologier som bruserstangen, QuickClean antikalk-funktionen, AirPower- og EcoSmart-teknologien samt den komfortable Select-betjeningsteknologi anses hansgrohe som innovationsførende i den internationale sanitetsbranche.