Nyhed -

HARMAN satser fortsat på biograferne i Danmark med Jennifer Lopez i Beautiful Sound-kampagnen

HARMANs Beautiful Sound-kampagne med Jennifer Lopez i hovedrollen ruller videre med en ny satsning i biograferne. Fra den 22. november og året ud vises den senest nye Beautiful Sound film i Nordisk Film biografer i København, Århus, Odense og Ålborg. Filmen bliver rettet mod målgruppen Upmarket, der fokuserer på de sidste nye premierefilm med en stærk appel til det filminteresserede publikum over 25 år med en stærk storbysprofil. Totalt set vil 1.100.000 personer se filmen. Biografsatsningen bliver fulgt op med en online-kampagne, som fokuserer på Harman Kardons nye hjemmebiografsystemer i BDS-serien. Samarbejdet med Jennifer Lopez, som også medvirkede i HARMANs sidste reklamefilm begyndte i slutningen af 2011.

Den danske version af filmen kan hentes her (.zip 76 MB)

Ved spørgsmål, kontakt

Rasmus Kragh Hansen, Marketing Manager Danmark
Harman Consumer Division Nordic A/S
Mobil: + 45 20 15 55 80
Email: rasmus.hansen@harman.com

HARMAN (www.harman.com) fremstiller og markedsfører en bred vifte af audio og infotainment-produkter til bilindustrien, forbrugere og professionelle aktører - ved hjælp af 15 stærke brands, herunder AKG, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon og Mark Levinson. Virksomheden er velrenommeret hos entusiaster i alle generationer og leverer udstyr til mange førende professionelle musikere og spillesteder. Over 25 millioner biler er udstyret med Harman's audio- og infotainment-systemer. HARMAN har ca. 13.000 ansatte på verdensplan og havde en salg på 4,3 milliarder dollars for året der sluttede 31. mars 2012.Selskabets aktier handles på New York Stock Exchange under symbolet NYSE: HAR.

© 2012 HARMAN International Industries, Incorporated. All rights reserved. Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon and Mark Levinson are trademarks of HARMAN International Industries, Incorporated, registered in the United States and/or other countries. AKG is a trademark of AKG Acoustics GmbH, registered in the United States and/or other countries. Features, specifications and appearance are subject to change without notice.

• PR, kommunikation

• media