De trådløse hovedtelefoner AKG N60 NC Wireless med aktiv støjreduktion er nu tilgængelige i Danmark

Rejs med både stil og maksimal komfort denne sommer med de trådløse hovedtelefoner AKG N60 NC Wireless

København, 7 juni 2017 - HARMAN International, et fuldt ejet datterselskab af Samsung Electronics Co., Ltd., som designer og udvikler forbundne produkter og løsninger til bilproducenter, forbrugere og virksomheder på verdensplan, kan i dag præsentere, at AKG N60 NC Wireless, det perfekte musikselskab til rejsen, nu er tilgængelige i Danmark. Disse hovedtelefoner kommer med aktiv støjreduktion og er bygget i kvalitetsmaterialer, som sikrer, at baggrundsstøj filtreres fra, hvilket gør dem perfekte til sommerens lange rejser.

Suveræn lydoplevelse pakket ind i elegant designede letvægtshovedtelefonerHarman har designet hovedtelefonerne specielt til folk, der rejser meget og elsker at lytte til musik, mens de er på farten. AKG N60 NC Wireless er udviklet med en 3D foldemekanisme, så du let kan pakke dem ned i kufferten eller tasken, uden de tager plads. Hovedtelefonerne er trådløse, hvilket betyder, at du ikke behøver at bekymre dig om ledninger, som er besværlige og filtrer sammen, når du har travlt på farten.

Brugerne får 15 timers batteritid, når både Bluetooth og den aktive støjreduktion er slået til, og op til 30 timers batteritid, når kun den aktive støjreduktion er slået til.

Selv hvis batteriet dør, kan høretelefonerne stadig bruges i passiv tilstand. Så uanset hvor du befinder dig, kan de nye AKG N60 NC Wireless gøre dig selskab. Kombinationen af et læder- og aluminiums-design, gør hovedtelefonerne til en perfekt rejsemakker for folk på farten, der har behov for at forblive produktive i lang tid af gangen.

AKG N60 NC Wireless - egenskaber

• Aktiv støjreduktion – fintunet til flyveturen
  • Hovedbøjle i ægte læder og ørekopper i aluminium med puder i memory-skum
  • 3D foldemekanisme til praktisk opbevaring
  • AKG’s prisvindende kvalitetslyd
  • Sammenklappelige og lette at tage med sig
  • Op til 15 timers batteritid og op til 30 timers afspilning hvor ANC er tændt
  • 3,5 mm-kabel med mikrofon og fjernbetjening
  • Leveres med taske, flyadapter og USB-kabel til opladning

Pris og tilgængelighed
AKG N60 NC Wireless er nu tilgængelige i sort til en vejledende udsalgspris på DKK 2.299 hos udvalgte forhandlere. For yderligere information besøg: http://dk.akg.com/wireless/N60NC+BT.html

HARMAN (harman.com) designer og udvikler internetforbundne produkter og løsninger til bilproducenter, forbrugere og virksomheder på verdensplan. Disse inkluderer forbundne bilsystemer, AV-produkter, automationsløsninger til virksomheder samt services, der understøtter Internet of Things. Med førende brands som AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® og Revel® er HARMAN foretrukket blandt audiofiler, musikere og på de spillesteder, hvor de optræder verden over. Flere end 25 millioner biler er i dag udstyret med HARMANs lyd- og forbundne bilsystemer. Virksomhedens softwareløsninger driver milliarder af mobile enheder og -systemer, der er internetforbundne, integrerede og sikre på tværs af alle platforme; fra arbejdspladsen og hjemmet til bilen og mobiltelefonen. HARMAN har cirka 30.000 medarbejdere i Nord-, Syd- og Centralamerika, Europa og Asien. I marts 2017 blev HARMAN et fuldt ejet datterselskab af Samsung Electronics.