Demi Lovato er ny JBL brand-ambassadør

Platinsælgende artist bliver en del af JBLs voksende liste af ambassadører inden for sport, underholdning og musik

København – HARMAN International Industries, som designer og udvikler forbundne produkter og løsninger til bilfabrikanter, forbrugere og virksomheder over hele verden, har netop offentliggjort, at den platinvindende sanger, sangskriver og skuespiller Demi Lovato er blevet global brand-ambassadør for virksomhedens brand, JBL. Lovato vil optræde på tværs af JBLs marketing- og sociale kanaler, ligesom hun vil deltage i udvalgte events og kampagner for JBL i de kommende måneder.

“Demi Lovatos kompromisløse evne til at inspirere folk verden over med et stærkt musikalsk udtryk og en stor passion for social ansvarlighed afspejler JBL-brandets ry for ekstraordinær lyd, som gør det til et perfekt match,” siger Ralph Santana, Chief Marketing Officer hos HARMAN. ”Vi er glade for at kunne tilføje Demis kreativitet og talent til vores voksende liste af entusiastiske ambassadører, og vi ser frem til at arbejde sammen med hende på fremtidige aktiviteter, der overrasker og skaber glæde blandt hendes fans verden over.”

“Jeg er glad for at blive en del af JBLs hold af ambassadører, som tæller en fantastisk gruppe af atleter og artister – deriblandt mine venner fra DNCE,” siger Demi Lovato, og fortsætter: ”Jeg ser frem til at samarbejde med JBL som ambassadør og på herigennem at udvikle musikken på nye og innovative måder.”

Lovato bliver en del af en imponerende liste af globale personligheder, der alle er brand-ambassadører for HARMAN. Heriblandt det amerikanske popband DNCE, 2015-2016 NBA Kia Most Valuable Player Stephen Curry, NBA All-Star og musiker Damian Lillard, den verdenskendte musiker, producer og humanitære frontfigur Quincy Jones, den indiske komponist og sanger A.R. Rahman samt fodboldstjernen Jerome Boateng. JBLs ambassadør-team cementerer brandets fortsatte fokus på at skabe unikke og integrerede partnerskaber, der rækker dybt ind i forskellige kulturer gennem musik, sport og underholdning.

• demi lovato

HARMAN (harman.com) designer og udvikler internetforbundne produkter og løsninger til bilproducenter, forbrugere og virksomheder på verdensplan. Disse inkluderer connected car systemer, AV-produkter, automationsløsninger til virksomheder samt softwareservices. Med kvalitetsbrands såsom AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® og Revel® er HARMAN foretrukket blandt audiofiler, musikere og på de spillesteder, hvor de optræder verden over. Flere end 25 millioner biler er i dag udstyret med HARMANs lyd- og connected car-systemer. Virksomhedens softwareløsninger driver milliarder af mobile enheder og systemer, der er internetforbundne, integrerede og sikre på tværs af alle platforme; fra arbejdspladsen og hjemmet til bilen og mobiltelefonen. HARMAN har cirka 29.000 medarbejdere i Nord-, Syd- og Centralamerika, Europa og Asien og havde en omsætning 6,9 mia. dollars i de tolv måneder, der sluttede den 30. juni 2016. HARMANs aktier handles på børsen i New York under koden NYSE:HAR.