Den trådløse højttaler Harman Kardon Aura – et kunstværk med en førsteklasses lyd

En skønhed, der både skal ses og høres.

Med det nye komplette og trådløse HiFi-højttalersystem Harman Kardon Aura kombinerer Harman Kardon moderne design med en enestående lyd.

Harman Kardon Aura leverer en lyd i topklasse, som passer til højttalersystemets fantastiske design. Med seks højtydende 1.5”-enheder til diskant og mellemtone og en 4,5”-subwoofer, som udsender lyden i 360º og fylder hele rummet med lyd, leverer Aura en betydeligt fyldigere lyd, end hvad kabinettets størrelsen umiddelbart ser ud til at kunne præstere.

Med et design i førsteklasses materialer og med funktioner som AirPlay, Bluetooth, WiFi og DLNA for at kunne streame musik gennem hjemmenetværket, leverer Harman Kardon Aura et design og en lydkvalitet, der passer perfekt ind i det moderne hjem.

Systemets transparente design, som gør, at du kan se subwooferen og dens LED-belysning, vil sætte en ny standard for, hvad man kan forvente sig af højttalere i fremtiden.

Ved hjælp af Harman Kardons fjernbetjeningsapp kan højttaleren styres via en iPhone, iPad eller Android-enhed.

Harman Kardon Aura i korthed
·  Seks højtydende 1.5”-enheder til diskant og mellemtone

·  4.5”-subwoofer i en elegant cylinderform

·  Analog 3,5 mm jackstik og optisk indgang

·  360-graders transparent LED-oplyst kuppel

·  Harman Kardon DSP (Digital Signal Processor) for et større lydbillede og bedre klang

·  Frekvensinterval: 50Hz til 20kHz

·  Streamer Bluetooth, AirPlay og DLNA

·  Moderne design, som passer ind i alle typer af miljøer

·  Leveres med strømadapter og en installationsapp

Pris og forhandling
Harman Kardon Aura fås i butikkerne til en vejledende udsalgspris på 2.999 kr.

For mere information om Harman Kardon Aura eller for at besøge webshoppen, gå ind på: www.harmankardon.dk

Produktvideo

• Elektronik

• harman kardon
  • lyd
  • aura
  • højttaler

HARMAN (www.harman.com) fremstiller og markedsfører en bred vifte af audio og infotainment-produkter til bilindustrien, forbrugere og professionelle aktører - ved hjælp af 15 stærke brands, herunder AKG, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon og Mark Levinson. Virksomheden er velrenommeret hos entusiaster i alle generationer og leverer udstyr til mange førende professionelle musikere og spillesteder. Over 25 millioner biler er udstyret med Harman's audio- og infotainment-systemer. HARMAN har ca. 13.000 ansatte på verdensplan og havde en salg på 4,3 milliarder dollars for året der sluttede 31. mars 2012.Selskabets aktier handles på New York Stock Exchange under symbolet NYSE: HAR.

© 2012 HARMAN International Industries, Incorporated. All rights reserved. Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon and Mark Levinson are trademarks of HARMAN International Industries, Incorporated, registered in the United States and/or other countries. AKG is a trademark of AKG Acoustics GmbH, registered in the United States and/or other countries. Features, specifications and appearance are subject to change without notice.