Førsteklasses lyd. Intelligente funktioner. JBL Flip 5 og JBL LIVE-serien slår benene væk under dig

Oplev den nyeste generation af produkter med JBLs signaturlyd ved CES 2019

CES 2019, Las Vegas – 7. januar, 2019 – En helt ny serie af intelligente hovedtelefoner og en ny model i den trådløse højttalerserie; JBLs CES-program er intet mindre end storslået. JBL tager lytteoplevelsen til næste niveau med JBL Flip 5 og lanceringen af den intelligente JBL LIVE-serie af hovedtelefoner. Velkommen til den nye generation af produkter, der tager JBLs signaturlyd til nye højder.

JBL LIVE-serie af hovedtelefoner

JBL er tilbage med en ny serie af trådløse hovedtelefoner. JBL LIVE forener den kraftfulde JBL-signaturlyd, et elegant og moderne design og intelligente, touch-control funktioner. Gør dig klar til at være på farten i selskab af en revolutionerende lydoplevelse understøttet af Google og Amazon Alexa voice assistant.

Vil du lytte til din yndlingskunstners seneste album? Har du glemt, hvor dit næste møde bliver afholdt? Fortvivl ej. Med et enkelt tryk på venstre ørekop leverer hovedtelefonerne en strømlinet lytteoplevelse, og med både Google og Amazon Alexa lige ved hånden, kan du altid få svar på dine spørgsmål direkte i øresneglen.

Men det bliver bedre endnu. Både JBL LIVE400BT og LIVE500BT-hovedtelefoner har TalkThru og Ambient Aware teknologier, og JBL LIVE 650BTNC har indbygget Active Noise Cancelling-teknologi. Med TalkThru kan brugeren skrue ned for musikken og tænde for de taleoptimerede, støjreducerende mikrofoner, så brugeren let kan tale med andre uden at tage hovedtelefonerne af.

Med Ambient Aware kan brugeren justere lydniveauet fra omgivelserne og forblive opmærksomme på sit omgivende miljø, når der er behov for det.

Med tre forskellige modeller at vælge mellem i et elegant, letvægts aluminiumsdesign, kan enhver musikelsker nu finde de helt rigtige hovedtelefoner til en hverdag på farten.

JBL LIVE-serien er tilgængelig hos udvalgte forhandlere og på JBL.dk i begyndelsen af april 2019 i en række forskellige farver.

JBLLIVE-seriens egenskaber efter produkt:

Produkt LIVE 400BT LIVE 500BT LIVE 650BTNC
Pris DKK 999,- DKK 1.199,- DKK 1.499,-
JBL-signaturlyd
Google Assistant og Amazon Alexa
Ambient Aware og TalkThru teknologi
Active Noise Cancellation (ANC)
My JBL Headphones App
Bluetooth
Touch Controls
Comfort-Fit design med aluminum finish
Headphone design On-Ear Around-Ear Around-Ear

JBL LIVE 400BT

JBL LIVE 500BT

JBL LIVE 650BTNC

JBL Flip 5

Krystalklar lyd. Vandtæt og robust kabinet. Skru højt op for musikken, og JBL Flip 5 vil sætte nye standarder for god lydgengivelse.

En nyudviklet rektangulær højttalerenhed – kaldet racetrack – har et noget større frontareal og et større arbejdsområde, der forstærker JBLs signaturlyd. Herved løftes den generelle lydgengivelse op på et nyt niveau for krystalklar diskantgengivelse kombineret med ekstra dyb bas.

Ligesom sin forgænger er JBL Flip 5 vandtæt og i et kompakt design, som gør den uovervindelig, uanset hvor den medbringes. Med en størrelse, der let kan pakkes i en kuffert, kan du tage den med dig overalt, om det er bjerge, der skal bestiges eller strande, der skal besøges - under alle vejrforhold.

JBL Flip 5 DKK 999,- vil være tilgængelig på JBL.dk og hos udvalgte forhandlere i starten af juni 2019 i 11 forskellige farver: Desert Sand, Mustard Yellow, Dusty Pink, Grey Stone, River Teal, Fiesta Red, Ocean Blue, Midnight Black, Steel White, Forest Green, og Squad.

Udvalgte funktioner:

• Bluetooth trådløs afspilning: Forbind højttaleren trådløst med en hvilken som helst smart telefon eller tablet via Bluetooth
  • 12 timers spilletid: Indbygget 4800mAh genopladeligt Li-ion-batteri, der giver op til 12 timers kontinuerlig afspilning.
  • IPX7-vandtæt: Medbring højttaleren til poolkanten eller stranden, helt uden at skulle bekymre dig om spild eller regn.
  • Akustisk design: Racetrack-designet højttalerenhed der giver højttaleren en sprød lyd med dyb bas.
  • USB-C opladerstik for enkel opladning: Understøttet af en 5V/3A strømkilde.
  • Højttalertelefon: Gør det muligt at tale i telefon eller føre en telefonkonference med blot et enkelt tryk på en knap
  • Solide materialer: Med sin robuste konstruktion og solide gummi forstærkninger overlever højttaleren alle eventyr

JBL Flip 5

HARMAN ved CES 2019

Besøg HARMANs stand under CES 2019 for en demonstration af virksomhedens seneste teknologi og produkter. HARMANs udstilling kan opleves ved Hard Rock Hotel.

Om JBL

JBL skaber den fantastiske lyd, der skaber livets mest største øjeblikke. Fra ikoniske begivenheder som Woodstock og koncerter i Madison Square Garden, til kampe på Yankee Stadium og weekendrejser, hæver JBL lytternes oplevelser med prisbelønnet lyd, der lader dem få det bedste ud af hvert øjeblik. Med faglige anbefalinger og over 70 år med branchens førende innovation, er JBL autoriteten inden for teknisk overlegen lyd.

HARMAN (harman.com) designer og udvikler internetforbundne produkter og løsninger til bilproducenter, forbrugere og virksomheder på verdensplan. Disse inkluderer forbundne bilsystemer, AV-produkter, automationsløsninger til virksomheder samt services, der understøtter Internet of Things. Med førende brands som AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® og Revel® er HARMAN foretrukket blandt audiofiler, musikere og på de spillesteder, hvor de optræder verden over. Flere end 50 millioner biler er i dag udstyret med HARMANs lyd- og forbundne bilsystemer. Virksomhedens softwareløsninger driver milliarder af mobile enheder og -systemer, der er internetforbundne, integrerede og sikre på tværs af alle platforme; fra arbejdspladsen og hjemmet til bilen og mobiltelefonen. HARMAN har cirka 30.000 medarbejdere i Nord-, Syd- og Centralamerika, Europa og Asien. I marts 2017 blev HARMAN et fuldt ejet datterselskab af Samsung Electronics Co., Ltd.

Jakob Høegh

Primetime, Kommunikationsrådgiver 0045 61652181