Harman Kardon® lancerer avanceret soundbar med Bluetooth og kraftfuld trådløs subwoofer

Kompakt hjemmebiografløsning, der tager din TV-oplevelse til et nyt niveau

IFA 2016, BERLINHARMAN International Industries, Incorporated (NYSE:HAR), som designer og udvikler forbundne produkter og løsninger til bilproducenter, forbrugere og virksomheder på verdensplan, lancerede i dag sin nye Harman Kardon SB 20, en elegant og kompakt soundbar, der giver fantastisk lyd til hjemmets underholdningssystem.

Harman Kardon SB 20 soundbar leverer, med Harman Display Surround, lyd i biografkvalitet, som giver en komplet virtuel surround sound-oplevelse i hjemmet uden ekstra surround-højttalere eller ledninger. Denne kraftfulde soundbar er den elegante løsning til at fuldende enhver hjemmebiograf. Den kraftfulde soundbar er en elegant løsning, som komplementerer alle moderne hjem. Den trådløse subwoofer leverer kraftfuld bas og bringer fremtidens hjemmebiograf til live.

Den integrerede Harman Volume-funktion holder volumen på samme lydniveau, når der zappes mellem kanaler, eller når programmet afbrydes af reklamer. Pludselige skift i volumen er ikke længere et problem.

- Ved at forbinde SB 20 til dit TV tages film-, musik- eller spiloplevelsen til et nyt niveau, siger Robb Mason, Senior Director, Connected Home BU, HARMAN. Med Harman Kardon SB 20 har vi skabt en løsning, der bringer lyd af høj kvalitet til hjemmets underholdningsaktiviteter.

Soundbaren forbindes til dit TV med et simpelt plug-and-play HDMI-kabel (ARC), som forbinder lyden fra dit TV til soundbaren gennem samme kabel. Musik og lyd fra mobile enheder kan streames trådløst via Bluetooth. SB 20 er også udstyret med optiske og analoge lydindgange, der tillader tilslutning af ældre enheder.

Pris og tilgængelighedHarman Kardon SB 20 er tilgængelig fra efteråret 2016 til en vejledende pris på 2 799 DKK.

• harman kardon
  • soundbar
  • subwoofer
  • lyd

HARMAN (harman.com) designer og udvikler internetforbundne produkter og løsninger til bilproducenter, forbrugere og virksomheder på verdensplan. Disse inkluderer connected car systemer, AV-produkter, automationsløsninger til virksomheder samt softwareservices. Med kvalitetsbrands såsom AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® og Revel® er HARMAN foretrukket blandt audiofiler, musikere og på de spillesteder, hvor de optræder verden over. Flere end 25 millioner biler er i dag udstyret med HARMANs lyd- og connected car-systemer. Virksomhedens softwareløsninger driver milliarder af mobile enheder og systemer, der er internetforbundne, integrerede og sikre på tværs af alle platforme; fra arbejdspladsen og hjemmet til bilen og mobiltelefonen. HARMAN har cirka 29.000 medarbejdere i Nord-, Syd- og Centralamerika, Europa og Asien og havde en omsætning 6,9 mia. dollars i de tolv måneder, der sluttede den 30. juni 2016. HARMANs aktier handles på børsen i New York under koden NYSE:HAR.