Harman lancerer de perfekte høretelefoner til rejsen: AKG N60 NC med aktiv støjreduktion

Med et superkompakt design, støjreduktion og op til 30 timers batteritid er de nye høretelefoner særligt egnede til at tage med på rejsen

HARMAN International Industries, Incorporated (NYSE:HAR), som designer og fremstiller forbundne produkter og løsninger til bilfabrikanter, forbrugere og virksomheder verden over, lancerer AKG N60 NC, det perfekte musikselskab til rejsen. De nye høretelefoner leverer klar lyd, en varm bas og med en støjreduktion i topklasse filtreres baggrundsstøj, som man ofte oplever ombord på fly eller tog, aktivt fra.

Suveræn lydoplevelse pakket ind i elegant designede letvægtshøretelefonerLuksuriøst design møder Grammy-vindende AKG-lyd i de nye høretelefoner fra Harman specielt designet til rejsende. Takket være et dygtigt og erfarent team hos AKG er lydkvaliteten i AKG N60 NC ekstremt høj samtidig med, at høretelefonerne fremstår flot udadtil med hovedbøjle i ægte læder samt ørekopper i aluminium, der bliver beskyttet af puder i hukommelsesskum.

Dette nyeste medlem af Flight-familien leverer op til 30 timers batteritid. Vil du lytte endnu længere, kan hovedtelefonerne stadig bruges i passiv tilstand med tomt batteri, så uanset hvor du befinder dig, kan de nye AKG N60 NC gøre dig selskab. Høretelefonerne kan let foldes og bæres via en medfølgende strop. Du får en komplet tilbehørspakke til rejsebrug, en et-knaps universalfjernbetjening med mikrofon og et USB-ladekabel.

AKG N60 NC

• Hovedbøjle i ægte læder og ørekopper i aluminium med puder i hukommelsesskum
  • Vejer blot 150 gram
  • Sammenklappelige og lette at tage med sig
  • Batteritid på op til 30 timer
  • 3,5 mm-kabel med mikrofon og fjernbetjening
  • Leveres med taske, adapter og USB-kabel til opladning

Pris og tilgængelighed
AKG N60 NC er tilgængelig nu i sort med en vejledende udslagspris på DKK 1999. For yderligere information besøg: http://dk.akg.com/ (www.akg.com)

• lyd
  • noice-cancelling

HARMAN (harman.com) designer og udvikler internetforbundne produkter og løsninger til bilproducenter, forbrugere og virksomheder på verdensplan. Disse inkluderer connected car systemer, AV-produkter, automationsløsninger til virksomheder samt softwareservices. Med kvalitetsbrands såsom AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® og Revel® er HARMAN foretrukket blandt audiofiler, musikere og på de spillesteder, hvor de optræder verden over. Flere end 25 millioner biler er i dag udstyret med HARMANs lyd- og connected car-systemer. Virksomhedens softwareløsninger driver milliarder af mobile enheder og systemer, der er internetforbundne, integrerede og sikre på tværs af alle platforme; fra arbejdspladsen og hjemmet til bilen og mobiltelefonen. HARMAN har cirka 27.000 medarbejdere i Nord-, Syd- og Centralamerika, Europa og Asien og havde en omsætning 6,2 mia. dollars i de tolv måneder, der sluttede den 30. juni 2015. HARMANs aktier handles på børsen i New York under koden NYSE:HAR.