JBL forstærker udviklingen af 4K Ultra-HD og lancerer ny tilføjelse til Soundbar-familien

JBL Cinema SB450 forstærker den revolutionerende 4K Ultra-HD-teknik med en ultimativ lydoplevelse

IFA 2016, BERLINHARMAN International Industries, Incorporated (NYSE:HAR), som designer og udvikler forbundne produkter og løsninger til bilproducenter, forbrugere og virksomheder på verdensplan, lancerede i dag JBL Cinema SB450 – en 2.1 soundbar med trådløs subwoofer, der komplementerer den seneste 4K ultra-High-Definition revolution inden for videoenheder.

JBLs nyeste soundbar fungerer problemfrit med 4K TV og tilføjer JBLs ekstraordinære lydkvalitet. JBL Cinema SB450 fylder ethvert rum med lyd og musik i biografkvalitet ved hjælp af HARMAN Display Surround Sound og Dolby Digital decoding.

Uanset om man er startet på en kavalkade af de seneste must-see serier eller følger store sportsbegivenheder, så tilbyder JBL Cinema SB450 en kraftfuld bas med trådløse 8-tommer 200W subwoofer. Filmelskere kan nyde tydelige dialoger og krystalklar lyd igennem hele filmen uden at ændre på volumen hele tiden. Ved at streame lyden fra JBL Cinema SB450 til andre højttalere via JBL Connect kan brugerne skabe et endnu større lydbillede.

Det er muligt at forbinde flere enheder på samme tid via tre HDMI-indgange, mens HDMI-udgangen (ARC) problemfrit forbindes til dit TV. Når andre Bluetooth-enheder er forbundet, kan film- og musikelskere automatisk skifte mellem lyden fra fjernsynet, mobilen eller tablet via JBL SoundShift.

JBL Cinema SB450 er elegant, lille og nem at bruge. Dens diskrete look blender stilfuldt ind i enhver hjemmebiograf, ligesom brugere gennem fjernbetjeningens learning-funktion kan programmere soundbaren til at acceptere signaler fra forskellige fjernbetjeninger – så der kun er brug for én fjernbetjening.

- Som TV-apparater med 4K-teknologi bliver mere tilgængelige, er det vigtigt, at vi følger udviklingen. Derfor har vi foretaget denne nye tilføjelse til JBL Soundbar-familien, siger Robb Mason, Senior Director, Connected Home BU, HARMAN. Den exceptionelle lydkvalitet og brugervenlighed vi ser i denne soundbar skaber en hjemmebiografoplevelse uden sidestykke.

JBL Cinema SB450:

• 4K Ultra-HD Soundbar
  • 8-tommer (200mm) 200W trådløs subwoofer
  • 3 HDMI indgange/1 HDMI udgang (ARC)
  • Trådløs Bluetooth streaming
  • TV Remote Control Learning
  • Clear Dialogue and Voice Enhancement-teknik
  • JBL SoundShift™
  • JBL Connect
  • Virtual Surround Sound-teknik

Pris og tilgængelighed

JBL Cinema SB450 er tilgængelig fra og med oktober 2016 til en vejledende pris på 4 499 DKK.

• soundbar
  • subwoofer
  • lyd
  • trådløs

HARMAN (harman.com) designer og udvikler internetforbundne produkter og løsninger til bilproducenter, forbrugere og virksomheder på verdensplan. Disse inkluderer connected car systemer, AV-produkter, automationsløsninger til virksomheder samt softwareservices. Med kvalitetsbrands såsom AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® og Revel® er HARMAN foretrukket blandt audiofiler, musikere og på de spillesteder, hvor de optræder verden over. Flere end 25 millioner biler er i dag udstyret med HARMANs lyd- og connected car-systemer. Virksomhedens softwareløsninger driver milliarder af mobile enheder og systemer, der er internetforbundne, integrerede og sikre på tværs af alle platforme; fra arbejdspladsen og hjemmet til bilen og mobiltelefonen. HARMAN har cirka 29.000 medarbejdere i Nord-, Syd- og Centralamerika, Europa og Asien og havde en omsætning 6,9 mia. dollars i de tolv måneder, der sluttede den 30. juni 2016. HARMANs aktier handles på børsen i New York under koden NYSE:HAR.