JBL lancerer Flip3 - en bærbar og stænksikker højttaler med kraftfuld lyd

HARMAN præsenterer nu universalhøjttaleren JBL Flip3 - perfekt til at have med på rejser, til fest eller til at nyde derhjemme på terrassen. Højttaleren er stænksikker og har en imponerende og kraftfuld lyd takket være to passive subwoofere.

JBL Flip3 kan desuden kobles sammen med en række af JBLs andre højttalere med JBL Connect via et enkelt tryk på en knap. Således kan man få en endnu kraftigere lydoplevelse.

JBL Flip3 har et stænksikkert design, der er udviklet ud fra dens forgænger, den prisbelønnede bærbare højttaler JBL Flip2. Højttaleren har en kraftfuld lyd og bas med en dobbelt passiv subwoofer og kan også bruges som højttalertelefon til konferenceopkald, da den kommer med en ekko- og støjreducerende mikrofon. Med sin kraftfulde lyd, sit robuste design og en batteritid på op til 10 timer spiller højttaleren musik til langt ud på natten. JBL Flip3 tilpasser sig til dem, der lytter - uanset livsstil!

- JBL Flip3 er tredje generation i vores prisbelønnede serie af Flip-højttalere, siger Michael Mauser, der er direktør for HARMAN Lifestyle. Det er en multifunktionel højttaler til al slags vejr, som spiller musik til alle øjeblikke af en musikelskers liv, fra solrige morgener til regnfulde aftener – uanset om man sidder ved poolen eller ved skrivebordet.

JBL Flip3 er tilgængelig i otte farver: sort, rød, orange, pink, grå, blå, gul og blågrøn.

Funktioner

• Mulighed for at forbinde højttaleren trådløst med op til tre smartphones eller tablets samtidig, så man kan skiftes til at være DJ
  • Indbygget genopladeligt batteri med op til 10 timers spilletid
  • Klar og naturlig lyd ved telefonopkald takket være højttalerens ekko- og støjreducerende mikrofon
  • Stænksikkert design - højttaleren kan endda rengøres under rindende vand
  • Mulighed for at koble sammen med andre højttalere med JBL Connect for en endnu bedre lydoplevelse
  • Højttalerens robusthed gør, at man kan have den med overalt
  • Hør og føl bassen med den dobbelt passive subwoofer!

Pris og tilgængelighed
JBL Flip 3 er tilgængelig nu til en vejledende udsalgspris fra DKK 999,-.

HARMAN (harman.com) designer og udvikler internetforbundne produkter og løsninger til forbrugere, bilproducenter og virksomheder på verdensplan – herunder AV- og infotainment-systemer, automationsløsninger til virksomheder, samt softwareservices. Med kvalitetsmærker såsom AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon® , Mark Levinson ® og Revel® er HARMAN foretrukket blandt audiofiler, musikere og på de spillesteder, hvor de optræder verden over. HARMAN er også førende inden for teknologi og integrationstjenester til bilindustrien, mobilmarkedet, telekommunikationsbranchen og erhvervslivet generelt. Flere end 25 millioner biler er i dag udstyret med HARMANs lyd- og infotainment-systemer. Virksomhedens softwareløsninger driver milliarder af mobile enheder og systemer, der er internetforbundne, integrerede, personliggjorte, tilpasningsdygtige og sikre på tværs af alle platforme; fra arbejdspladsen og hjemmet til bilen og mobiltelefonen. HARMAN har ca. 25.000 medarbejdere i Nord-, Syd- og Centralamerika, Europa og Asien med rapporterede salg på 5,9 mia. dollars i de tolv måneder, der sluttede den 31. marts 2015. HARMANs aktier handles på NYSE-børsen i New York under koden NYSE:HAR.