JBL lancerer JBL Xtreme - en stænksikker og trådløs højttaler

JBL Xtreme er en kraftfuld trådløs højttaler, der kombinerer en række smarte funktioner med høj ydeevne

JBL lancerer nu JBL Xtreme - den optimale bluetooth-højttaler der leverer kraftfuld stereolyd. Ved hjælp af fire aktive elementer og to synlige basselementer skaber JBL Xtreme en lyd, der kan mærkes.

Via bare ét tryk på en knap med JBL Connect har man mulighed for at tilslutte flere højttalere i stereo og dermed forbedre lytteoplevelsen.

JBL Xtreme kan endda kobles sammen med op til tre smartphones eller tablets på samme tid, der kan skiftes om at spille musik. Højttaleren har også et stænksikkert ydre, der kan tåle eventyr af enhver slags. Uanset hvilken aktivitet man begiver sig ud på, kan man stole på, at JBL Xtreme klarer det.

JBLs trådløse højttaler har en batterilevetid på op til 15 timer og to USB-porte. Højttaleren afspiller musik og genoplader samtidig mobilen og har en mikrofon med støjreducerende funktioner til klare og tydelige telefonmøder.

- JBL Xtreme er den mest kraftfulde højtaler af sin art på markedet i dag. Den har alt – bluetooth-streaming, lang batterilevetid, JBL Connect og meget mere. Lyden er fantastisk og følger med dig overalt, siger Michael Mauser, administrerende direktør for HARMAN Lifestyle.

Modellen er tilgængelig i tre farver: Sort, blå og rød

JBL Xtremes features:

• Man kan trådløst tilslutte højttaleren med op til tre smartphones eller tablets, som skiftes til at spille musik
  • Højtaleren har et indbygget genopladeligt batteri med op til 15 timers batteritid og kan oplade mobile enheder via to USB-porte
  • Højttaleren giver krystalklare samtaler takket være mikrofonen med støjreducerende egenskaber
  • Højttaleren er stænksikker og kan modstå både regn og spild - den kan endda vaskes under rindende vand
  • Man kan bygge sit eget system ved at forbinde flere højtalere med JBL Connect for at forstærke lyden og lytteoplevelsen
  • Højtaleren er af slidstærkt materiale, og dens robuste gummikabinet beskytter og betyder, at den tåler alle eventyr
  • Hør bassen, mærk bassen, se bassen. To passive basselementer viser, hvor kraftfuld højtaleren er
  • Inkluderer en skulderrem, så du kan tage høttaleren med til alt

Pris og tilgængelighed
JBL Xtreme har en vejledende udsalgspris på 2.499 DKK og vil være tilgængelig i sommeren 2015. Besøg JBLs hjemmeside for yderligere information eller for at købe højttaleren: http://dk.jbl.com/

• trådløst
  • højttaler

HARMAN (harman.com) designer og udvikler internetforbundne produkter og løsninger til forbrugere, bilproducenter og virksomheder på verdensplan – herunder AV- og infotainment-systemer, automationsløsninger til virksomheder, samt softwareservices. Med kvalitetsmærker såsom AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon® , Mark Levinson ® og Revel® er HARMAN foretrukket blandt audiofiler, musikere og på de spillesteder, hvor de optræder verden over. HARMAN er også førende inden for teknologi og integrationstjenester til bilindustrien, mobilmarkedet, telekommunikationsbranchen og erhvervslivet generelt. Flere end 25 millioner biler er i dag udstyret med HARMANs lyd- og infotainment-systemer. Virksomhedens softwareløsninger driver milliarder af mobile enheder og systemer, der er internetforbundne, integrerede, personliggjorte, tilpasningsdygtige og sikre på tværs af alle platforme; fra arbejdspladsen og hjemmet til bilen og mobiltelefonen. HARMAN har ca. 25.000 medarbejdere i Nord-, Syd- og Centralamerika, Europa og Asien med rapporterede salg på 5,9 mia. dollars i de tolv måneder, der sluttede den 31. marts 2015. HARMANs aktier handles på NYSE-børsen i New York under koden NYSE:HAR.