Lyd i verdensklasse er den perfekte julegave: den ny JBL On Tour Micro

JBL lancerer nydesignet ultrabærbar højttaler i god tid før jul og nytår

København  – Nu, hvor årsskiftet nærmer sig med hastige skridt, har JBL fornøjelsen at lancere de nydesignede JBL On Tour Micro, der giver kraftig, knivskarp lyd fra enhver kilde. Den lille, bærbare og kompakte højttaler ligger godt i lommen eller håndtasken, og det gør den til den på én gang perfekte og overkommelige julegave til din udkårne.

Den lette, bærbare JBL On Tour Micro overbeviser fra første færd med sin kraftige, dynamiske lyd som fra en stuehøjttaler, så underholdningen er hjemme både i juledagene og selve nytårsaften.

Ved at lægge en JBL On Tour Micro under juletræet giver du den heldige modtager fornøjelsen af op til seks timers musikalsk fornøjelse uafhængigt af stikkontakter takket være det genopladelige lithium-ion-batteri.

Hvis du er rigtig smart, ønsker du dig også selv en JBL On Tour Micro. Det giver dobbelt så meget sjov, når I er sammen, fordi en musikenhed uden problemer kan trække flere højttalere via hovedtelefonstikket!

Uanset hvilken mobiltelefon eller musikafspiller du benytter, kan du dele dine yndlingsnumre i stereo med vennerne via 3,5-mm-kablet. Med JBL On Tour Micro medfølger desuden et ekstra 3,5-mm-kabel plus et mini-USB-kabel. Ved at sætte kablet i mini-USB-porten på JBL On Tour Micro kan du oplade den fra en bærbar computer eller anden enhed med et USB-stik, samtidig med at du lytter til din foretrukne musik.

Med en JBL On Tour Micro er du med andre ord klædt godt på til kommende fester.

Pris og tilgængelighed:
JBL On Tour Micro er tilgængelig nu og koster 299 DKK

Du finder yderligere oplysninger om produkter og forhandlere på http://www.harmankardon.dk.

Download billeder her: www.mynewsdesk.com/se/pressroom/harman/image/list

Vigtigste produktegenskaber:

• Kompakt, let og bærbar
  • Oplad din JBL On Tour™ Micro, mens du lytter til musik
  • Én opladning giver 6 timers afspilning
  • Genopladeligt batteri
  • Ekstra 3,5-mm-kabel plus et mini-USB-kabel
  • Velegnet til iPod, iPhone og iPad, men også Android og Blackberry
  • Og meget mere …

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at låne et anmeldereksemplar, så kontakt Harman's PR-team:
Bite Communications
harman@bitepr.se
+46 76 319 88 23

• Elektronik

• iphone
  • musik till mobilen
  • højttalere
  • julklapp

HARMAN (www.harman.com) fremstiller og markedsfører en bred vifte af audio og infotainment-produkter til bilindustrien, forbrugere og professionelle aktører - ved hjælp af 15
stærke brands, herunder AKG, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon og Mark Levinson. Virksomheden er velrenommeret hos entusiaster i alle generationer og leverer udstyr til mange førende professionelle musikere og spillesteder. Over 20 millioner biler er udstyret med HARMAN's audio- og infotainment-systemer. HARMAN har ca. 12.000 ansatte på verdensplan og havde en salg på omkring 3,8 milliarder dollars for året der sluttede 30. juni 2011. Selskabets aktier handles på New York Stock Exchange under symbolet NYSE: HAR.

© 2011 HARMAN International Industries, Incorporated. All rights reserved. Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon and Mark Levinson are trademarks of HARMAN International Industries, Incorporated, registered in the United States and/or other countries. AKG is a trademark of AKG Acoustics GmbH, registered in the United States and/or other countries. Academy Award is a registered trademark and service mark of the Academy of Motion Picture Arts and Sciences. GRAMMY Award is a registered trademark of the National Academy of Recording Arts & Sciences. iPad, iPhone and iPod are trademarks of Apple Inc., regiestered in the U.S. and other countries. Features, specifications and appearance are subject to change
without notice.