​Smuk Sankt Hans-fest i Valbyparken

Tag familie og venner med, når Haveselskabet og Cph Garden inviterer til bål og midsommervise i Valbyparken.

Kom forbi Valbyparken fredag den 23. juni 2017 og vær med til at byde sommeren velkommen, når Haveselskabet og Cph Garden inviterer til Sankt Hans-fest med bål, Midsommervise og båltaler i Valbyparkens smukke omgivelser. Bålet tændes syd for Festpladsen, hvor der er smuk udsigt over Kalvebod Strand.

Haveselskabet står bag det store haveshow Cph Garden, der for første gang i år har åbnet lågen til fem dage i haveglædens tegn. I den anledning står aftenens båltaler også i det grønnes tegn – båltalere er nemlig Københavns Kommunes teknik- og miljøborgmester Morten Kabell og Signe Wenneberg, havebogsforfatter og haveskribent m.m. Annette Heick synger for, når vi skal synge Midsommervisen.

Program: Sankthansaften kl. 21 på den store plæne i Valbyparken

21.00: Båltale v. Morten Kabell, Teknik- og miljøborgmester i Københavns Kommune

21.15: Båltale v. Signe Wenneberg

21.30: Bålet tændes og Annette Heick synger for

Praktisk info
Da området er en del af den offentlige park, er der åbent hele tiden, så kom, når I har lyst.

Der er gratis adgang til pladsen – kræver ikke billet til Cph Garden.

Der er foodtruck, kaffevogn samt mulighed for køb af øl og vand på pladsen fra ca. kl. 18.30.

I er velkomne til at medbringe madkurv.

Se eventen på Facebook her

Læs mere om Cph Garden og se et kort over Valbyparken på Cphgarden.dk.

• event
  • arrangement
  • havemarked

• Hovedstaden

Haveselskabet har Haveselskabets Have på Frederiksberg, driver haveselskabet.dk og Haveselskabets rådgivning, hvor medlemmer kan få gratis og uvildig ekspertrådgivning.