​Dansk design holder stadig efter 35 år

I 1984 åbnede bolighuset Erling Christensen møbler, men allerede i 1979 tog Erling Christensen sine første skridt ind i møbelbranchen. Han startede nemlig småt ud med at sælge brugte møbler fra sin privatadresse uden at vide, at dette skulle blive starten på en langt mere omfattende forretning. Siden da har Erling Christensens forretning fået vokseværk. Erling Christensen møbler er i dag et af Danmarks største privatejede bolighuse, med over 40 ansatte og en udstilling der rækker over 10.000 m2.

Privatejet giver fleksibilitet

Erling Christensen møbler er privatejet, hvilket har stor betydning for den måde, som firmaet drives. Som privat virksomhed er man uafhængige af andre virksomheder og dette betyder, at man er enerådig over priser og varesortiment. Den slags uafhængighed skaber fleksibilitet, hvilket gør bolighuset i stand til at levere en individuel betjening og en service, som altid har høj faglig værdi. Medarbejderne står klar til at give dig personlig rådgivning, så i sammen kan finde en løsning der dækker lige netop dine behov. Det kan være svært at finde det der passer dig bedst, men hos Erling Christensen møbler vil medarbejderne gå langt for at opfylde dine ønsker og behov, så du kan få dig den drømmebolig, som du ønsker. Der kan altså være mange fordele ved at vælge et privatejet bolighus når du skal give dit hjem nyt liv, især hvis du vægter nærvær og faglighed højt når du er på indkøb.

Kvalitet i fokus

Det kan ikke svare sig at købe møbler af dårlig kvalitet. Det er spild af penge og tid, og så slider det ikke mindst på vores jordklode, når vi skal ud og købe nye ting en tand for ofte. I stedet bør man købe kvalitetsmøbler, for de holder langt længere tid og på den måde slipper du også for at skulle bekymre dig om møbelindkøb det næste lange stykke tid. Hos Erling Christensen møbler er kvalitet i fokus, og dette behøver ikke nødvendigvis at ruinere dig fuldstændig. Bolighuset har et stort udvalg og slidstærke og tidsløse møbler, som du kan få glæde af i mange år. Et tidløst kvalitetsmøbel er en kanon investering, som du helt sikkert vil blive glad for, at du har gjort dig. Om end du vægter kvalitet eller design højest, står personalet klar til at rådgive dig.

Få dine møbler leveret gratis

At indrette dit drømmehjem skal ikke være tidskrævende og belastende. Derfor giver Erling Christensen møbler dig mulighed for at få leveret dine vare hjem til dig - helt gratis. Alle produkter bliver leveret gratis i hele Danmark, selv hvis du bor på en ikke brofast ø. Varerne sendes fra bolighuset alle hverdage, så du kan forvente hurtig levering i løbet af 2-5 hverdage. Bor du i udlandet og ønsker at få leveret til din bolig, er det ikke et problem. Erling Christensen møbler møder dig med fleksibilitet og åbenhed, så du kan altid ringe eller skrive en mail, så dine ønsker og behov kan blive dækket på bedst mulig vis.