​Islev Autoservice gennemgår en stor udvikling

Dette er sponsoreret indhold

Rødovres bedste automekaniker, Islev Autoservice, er i gang med en stor udvikling, der blandt andet indebærer ny hjemmeside samt en synshal ved siden af værkstedet. Læs mere her.

Ny hjemmeside. Islev Autoservice følger med i udviklingen og har nu opgraderet deres hjemmeside, så den er lettere for kunderne at tilgå. Islev Autoservice holder til i Rødovre og Københavnsområdet, og hører til blandt de førende automekanikere i området med mange års erfaring i bagagen. Det giver Islev Autoservice en god grobund for at give kunderne den bedste oplevelse hver gang, de skal have lavet noget ved deres bil. God kundeservice og høj kvalitet er to ting, der går hånd i hånd hos Islev Autoservice, og derfor bliver tingene gjort og tjekket efter ned til mindste detalje. Den brede ekspertise betyder også, at Islev Autoservice tilbyder reparationer af alle bilmærker til en fordelagtig pris for dig.

Skal du have synet din bil?

Hvis du skal have synet din bil, er du heldig, fordi Islev Autoservice hjælper dig med klargøringen af din bil til syn. Faktisk åbnes der en synshal lige ved siden værkstedet inden for kort tid. Det er altid en god idé at få tjekket din bil grundigt af en professionel, inden din bil skal synes. På den måde kan du få ordnet de ting, din bil måtte mangle, og undgå at skulle tilbage til mekanikeren.

Hvis du er i tvivl, om hvornår din bil skal til syn, så læs her. Du vil altid modtage en indkaldelse til bilsyn otte uger inden, så har du tid til at få ordnet de ting ved bilen, der måtte mangle.

Når du så skal til bilsyn, kan du hjælpe dig selv og din bil ved at tjekke følgende ting på den:

• Billygter
  • Mønsterdybden på dækkene
  • Stenslag
  • Hornet

Disse er alle ting, som du nemt kan tjekke selv, men hvis du har brug for hjælp til dette, kan du selvfølgelig altid kontakte Islev Autoservice for en professionel rådgivning og assistance. Andre ting vil dog også kræve professionel hjælp af en mekaniker.

Det er ting såsom:

• Undervognen
  • Karrosseri
  • Motorrum
  • Styretøj
  • Bremseevne

Når alle disse ting er blevet tjekket, sikrer du dig selv gode betingelser for, at din bil vil blive godkendt til syn i første omgang.

Gratis lånebil til rådighed

Islev Autoservice stiller en gratis lånebil til rådighed for dig, i mens din egen bil er på værkstedet. Man er dybt afhængig af sin bil, og det kan være helt umuligt at skulle undvære den i hverdagen. Derfor prioriterer Islev Autoservice højt at give kunden de bedste muligheder for at få hverdagen fortsat til at køre rundt, i mens din bil tager en lille ferie på værkstedet.

Du får enten muligheden for at få et lift dertil, hvor du skal hen fra værkstedet eller tage imod tilbuddet om en gratis lånebil. Den gratis lånebil er en Fiat Panda, som er en yderst sikker og velkørende bil. Så kan du fortsat køre rundt og ordne hverdagens gøremål, hvad enten det er at køre til arbejde, hente børnene fra skolen eller handle ind.