Sommeren har gjort sit indtog i Danmark

Vi oplever varmere og varmere vejr, hvilket naturligvis er skønt for de personer, som nyder deres ferie i Danmark. Men de tidligere års varme somre, har også gavnet de folk der rejser ud af landet. Grundet den varme sommer er prisen på billeje nemlig generelt faldet med hele 20% i forhold til tidligere.

Lej en bil på din ferie

Når du lejer din egen bil på ferien, så giver det dig en vis grad af komfort og frihed. En frihed som simpelthen ikke er til stede med offentlig transport, især hvis du er sammen med familien. Offentlig transport og transfer kan også hurtigt blive en omkostningstung affære, som én familie vil alle kunne være i samme bil, hvilket ofte ikke er dyrere end at skulle betale per person for transfer, bus, tog eller taxa.

Du undgår unødvendig tidsspilde, ved at have egen bil til rådighed. Tiden i syden er lidt mere abstrakt end den vi kender fra Danmark. Så køreplaner er ofte meget vejledende, hvis de dog overhovedet eksisterer.

En ferie handler også om at være sammen som familie, det er man netop i en lejebil, her er det nemt at dele og nyde nye indtryk og oplevelser. Dertil skal det nævnes, du selv styrer om radioen skal være tændt eller ej!

Netop i perioden fra d. 7. juli til 15. juli er der ekstra mange penge at spare. Så går du f.eks. med planer om at rejse til nogle af de mest populære destinationer, så bør du lige læse videre. I denne periode tilbydes der nemlig yderligere besparelser – helt optil 30% rabat. Så om turen går til Nice, Mallorca eller Lissabon, så bør du overveje en leje bil. Du får ganske enkelt set meget mere af den destination, du er rejst til. En rejse er ofte en stor del af ens forbrug og nu når du endelig holder fri, så skal du også have mest muligt ud af turen.

Mange af de bedste oplevelser er også dem man ikke har planlagt. Det uforudsete er ofte det vi husker bedst og netop den mulighed er større, når du på egen hånd udforsker dit rejsemål.

Nu kan du begynde din jagt på din kommende lejebil på den helt nye svenske side Hyrbilinfo.

Her har man samlet priser fra mere end 500 udlejningsselskaber. Så her vil du hurtigt og nemt kunne finde den bil der passer præcis til egne ønsker og behov. Fra siden tilbydes biludlejning til verden. Informationsniveauet på siden er højt, så du hjemmefra nemt kan læse om tips, tricks og andre vigtige ting for dig som billejer. Sidens ejer Lars K. Jensen ser allerede nu, en stor fremgang for siden og glæder sig over siden er blevet præcis så informativ og gennemskuelig som ønsket.

Rigtig god sommer til alle. Vi håber din næste ferie vil blive fyldt med gode minder, som du vil kunne glædes over i årene fremover.