Pressemeddelelse -

Husqvarna Construction Products Danmark udvider og vokser videre med HTC gulvslibesystemer

Fra og med 1. februar 2020 vil al salg af HTC maskiner, tilbehør og reservedele ske direkte ved Husqvarna Construction Products i Danmark.

HTC er en markedsførende leverandør af maskiner til slibning og polering af beton. Det er derfor med stor glæde, at vi kan fortælle, at vi fra 1. februar 2020 tilbyder hele HTC’s produktserie til vores danske kunder.

Country Manager i Danmark, Anders Østergaard fortæller om udviklingen, “Salget af HTC i Husqvarna har hidtil gået fra Sverige gennem en dansk forhandler og ud til kunden. Med denne ændring kommer vi til at være meget tættere på vores kunder. Det er vores ønske, at vores kunder skal opleve, at vi i Husqvarna Construction har fuldt fokus på disse produkter og, at vi sammen med vores kunder kan udvikle markedet for slibning og polering af betongulve.”

Husqvarna Construction Products opkøbte i 2017 HTC fra HTC Gruppen. Opkøbet styrkede Husqvarna Constructions udvikling indenfor behandling af betongulve. I denne forbindelse blev det besluttet, at HTC fortsat skulle forhandles under eget brand. Det vil det også gøre i Danmark.

HTC tilbyder en række af kvalitetsmaskiner til slibning og polering af betongulve og også til håndtering af slibestøv. Fra den mindre betonsliber HTC 280 til lejlighedsvis slibning til den super-professionelle “ride-on” HTC 1500 ixT, har HTC en maskine til enhver slibeopgave. Ligeledes indenfor håndtering af slibestøv tilbyder HTC en støvsuger, der passer til kundens behov.

I Husqvarna Construction ser vi frem til at kunne tilbyde vores kunder en serie af maskiner, der komplementerer vores nuværende sortiment, og vi glæder os til at yde den bedst mulige support og service.

Salget af disse produkter direkte ved Husqvarna Construction Products sker fra 1. februar 2020. Indtil denne dato kan produkterne udelukkende købes ved Erenfred Pedersen A/S.

• Erhverv

• husqvarna
  • hepa
  • støvsugning
  • husqvarna construction
  • construction
  • beton
  • polering
  • betongulve
  • slib
  • gulvslibning
  • slibemaskiner

HUSQVARNA CONSTRUCTION PRODUCTS is a market-leading brand in the light construction equipment business. The product range includes machines and diamond tools for concrete sawing and drilling, concrete surfaces and floors, and remote demolition. Husqvarna Construction Products are sold and serviced worldwide through an extensive network of service centers and distributors covering more than 70 countries. Husqvarna is a registered trademark owned by Husqvarna AB (publ).

www.husqvarnacp.com

Jess Thaagaard