Nyhed -

Icelandair vender tilbage til Orlando International Airport (MCO) fra september 2015 med fire ugentlige afgange.

Efter nogle års fravær er Icelandair, fra næste efterår, tilbage i Orlando International Airport med fire ugentlige afgange, nemlig mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Indtil det sker, fortsætter Icelandair med at flyve til Orlando Sanford International (SFB) til ruten holder sommerpause fra maj 2015.

Icelandair var oprindeligt Orlando International Airports aller første internationale luftfartselskab tilbage i 1984 indtil 2006 og vil atter være et velkendt syn fra september 2015.

Icelandair har, i markedsføringen her i efteråret 2015,  valgt at fokusere på det indlysende i, at stoppe op i Island på vej over Atlanten til Nordamerika og således få en to-i-en oplevelse på rejsen og det kunne f.eks. være på vej til Floridas strande.

Icelandair har i 2015 i alt 39 destinationer, her af 13 i Nordamerika: Boston, Washington D.C., New York (JFK og New Ark), Orlando, Minneapolis/St. Paul, Denver, Seattle, Anchorage, Portland i USA og Toronto, Halifax, Vancouver og Edmonton i Canada.

• rejser til usa
  • florida