Kærlighed på dybt vand – helt bogstaveligt

Kærlighed på dybt vand – helt bogstaveligt

Icelandairs fremmeste opgave er jo at bringe det rejsende folk fra A til B via C, det ligger ligesom fast. Men derfor kan man jo godt gå utraditionelt til værks og give en hjælpende hånd når det gælder om at bringe folk sammen fra hver sit kontinent.

Hjælpen hedder Unnur - til daglig stewardesse,  men også Icelandair Celebration Stopover Buddy.

Icelandair har relanceret sin Stopover Buddy service, men denne gang er det med en ekstra dimension nemlig ”celebration” eller ”fejring”. Det skal forstås således, at har man begivenhed man gerne vil fejre på en anden måde end den gængse, har lyst til at gøre noget helt tredje og anderledes eller måske overraske sin udkårne, så er der hjælp og inspiration at hente.

Jennifer og Matt der, til daglig befinder sig på hver sin side af Atlanterhavet, beviser, at et frieri ikke behøver nødvendigvis behøver ske på landjorden, men sagtens kan foregå midt i det hele, mellem to kontinentalplader i Island, helt præcis i Silfrakløftens iskolde og krystalklare vand med assistance fra entusiastiske Icelandair Stopover Buddies. Han sagde ja..

Icelandairs Stopover Buddy Service løber frem til udgangen af marts 2017 og er et tilbud til Icelandairs passagerer på begge sider af Atlanterhavet. Læs mere om Icelandair Stopover på icelandair.dk.

Icelandair har 45 destinationer, her af 18 destinationer i Nordamerika: Boston, Washington D.C. New York (JFK og Newark), Orlando, Minneapolis/St. Paul, Denver, Seattle, Anchorage, Portland, Chicago, Philadelphia (fra maj 2017), Tampa Bay (fra September 2017) i USA. Toronto, Halifax, Vancouver, Edmonton og Montréal i Canada.

Tags

Icelandair er et transatlantisk flyselskab som har base i Island og udnytter således landets gode beliggenhed midt mellem Nordamerika og Europa for at udbygge et stadigt voksende internationalt rutenetværk. Icelandair tilbyder flyrejser fra Danmark til Island og 16 destinationer i Nordamerika. Passagerer til Nordamerika har muligheden for at tage et Icelandair Stopover i Island uden yderligere omkostninger i flybilletten, når de rejser til Nordamerika. Icelandair er en del af Icelandair Group.

Vores destinationer fra Danmark er:

Island: Reykjavik

Canada: Edmonton, Montreal, Toronto and Vancouver

USA: Anchorage, Boston, Chicago, Denver, Minneapolis, New York (JFK og Newark) , Orlando, Philadelphia, Portland, Seattle and Washington D.C.