Tina Dickow og Icelandair danner par for en stund.

Det islandske forår 2014 får en ekstra dimension når Tina Dickow spiller koncert, i sin nye hjemby Reykjavik, i slutningen af maj.

Icelandair har sammen med Tina Dickow sammensat en koncertpakke og forener så at sige kræfterne: Lang oplevelsesrig weekend i Reykjavík og kronen på værket koncert med Tina Dickow i Idnóteatret, et af Reykjaviks gamle og fine kulturhuse.

Det er ingen hemmelighed, at Tina Dickow har en meget stor og loyal fanskare, hvilket har resulteret i en overvældende interesse for koncerten på Tinas Facebookprofil og hjemmeside længe inden pakkerejsen er sat til salg,

Det er ikke første gang, at Icelandair „er noget ved musikken“  selskabet er f.eks. hovedsponsor og opfinder af Iceland Airwaves musikfestival, som oven i købet finder sted i denne uge, hvor Reykjavik bliver omdannet til én stor musikscene i fem dage. Icelandair har også været involveret i andre og meget forskellige musikprojekter gennem tiden fra musikvideoer til promovering af ny og „gammel“ musik og støtte til islandske bands der vil prøve at lancere sig uden for Island,

Samarbejdet med Tina Dickow ligger i naturlig forlængelse af Icelandairs undenoms transportlige og musikalske aktiviteter og som en understregning af, at Icelandair har flere facetter.

• Musik

• ferie i island
  • tina dickow
  • koncert med tina dickow