Læn dig godt tilbage!

Lænestolen har altid været en central del af stuens indretning sammen med sofaen. Det er ikke blot et møbel, der skal tilbyde funktion og komfort – den skal også fange øjet.

Stuen er det sted i hjemmet, hvor mange tilbringer flest vågne timer. Det er derfor vigtigt, at det er et rart og hyggeligt sted at være. Den stemning kan en stor, blød lænestol være med til at skabe. En lænestol kan være få dig til at trække stikket ud og slappe godt af med venner og familie, eller i selskab med dig selv og en god bog.

En ny trend i indretningen er de små, skulpturelle lænestole, som tager os tilbage til 50’erne. Den lille, faste lænestol passer godt til mindre rum, hvor du måske ikke har så meget plads.

Uanset størrelse må der meget gerne være farve på din lænestol. Velour i mørke nuancer som blå og grøn hitter især her til efteråret.

Er du på udkig efter en ny lænestol, eller skal den gamle skiftes ud? Vi har samlet vores favoritter dette efterår.

Fame, L68 x H80 x B58, 2.499,-

Bayville, gyngestol, L92 x H75 x B84, 2.499,-

Julia Lux, L70 x H81 x D78, 2 stk. 5.499,-

Verona, 2.999,-

Steel, 2.499,-

Gepetto, L103 x H82 x B102, 6.999,-

Cosy, L69 x H80 x B79 cm, 1.499,-

Loke, L62 x H75 x B70, 4.999,-

ILVA har 8 bolighuse i Danmark og 1 bolighus i Sverige. Hertil kommer 1 tilknyttet bolighus i Island. ILVAs koncept er kendetegnet ved et bredt sortiment dækkende alle boligens rum - inde og ude - i godt design, god kvalitet afspejlende den nyeste trend. ILVAs butikker er større destinationsbutikker beliggende i udkanten af landets store byer med et gennemsnitligt salgsareal på 6000 m2.