Newton - en moderne klassiker

Når familie og venner samles for at nyde dejligt selskab, kvalitetstid og vidunderlige middage, skal det naturligvis foregå i komfortable rammer og smukke omgivelser. Newton spisebordsstolen er et oplagt bud på en stol, der passer smukt ind i både det klassiske, moderne og eksperimenterende hjem.

Til spisebordet

Det er naturligvis oplagt at placere Newton spisebordsstolen rundt om spisebordet. Det er her, den hører til og det er her, den bliver brugt flittigt både til hverdag og til fest.

Til entréen

Det er altid belejligt med en stol at sætte sig på, når du skal have sko af og på i entréen. Og en stol, hvor du kan smide jakken og lægge tasken er også altid velkommen. Prøv med Newton.

Til soveværelset

Brug Newton ved siden af sengen. Så kan din yndlingsbog, et glas vand og mobilen ligge klar til dig – uanset hvornår du får behov for det. Og så pynter den så fint samtidig.

Til fest

En god fest kræver gæster og stemningsfyldt pynt. Og ikke mindst stole, som gæsterne og pynten kan sidde på. Newton er den perfekte fest-stol, fordi den kan rumme et væld af pynt.

Til kontoret

Når du er på kontoret og arbejder, skal du have en komfortabel stol at sidde i. Newton er oplagt, når du både skal sidde godt og indrette med stil. Brug Newton og arbejdet går som en leg.

Til pynt

Ethvert hjem kan altid bruge mere pynt. Og hér er Newton spisebordsstolen oplagt. Brug stolen til at udstille dine stillebens og giv dit hjem et nyt niveau af pynt og udsmykning.

Vil du have en klassisk, stilfuld indretning? Eller er du mere til den moderne, lette stil? Hvorfor ikke kombinere de to stile? Det kan du nemt gøre med Newton-spisebordsstolen, der, med fin balance, giver dig klassiske materialer udformet i moderne former. Vælg Newton-stolen, der er lavet efter opskriften på en moderne klassiker. Her får du det genkendelige franske flet, der for alvor er kommet tilbage på den danske møbelscene. Og vi forstår godt, hvorfor det med hastige skridt endnu engang er blevet yderst populært at indrette med.

Newton spisebordsstolen kommer i flere forskellige varianter. Er du til den sorte med sæde i fransk flet eller modellen i ubehandlet eg med sæde i sort læder? Find din egen favorit med Newton spisebordsstolen.

Newton spisebordsstol. 2.999.-

ILVA har 10 bolighuse i Danmark og 1 bolighus i Sverige. Hertil kommer 1 tilknyttet bolighus i Island. ILVAs koncept er kendetegnet ved et bredt sortiment dækkende alle boligens rum - inde og ude - i godt design, god kvalitet afspejlende den nyeste trend. ILVAs butikker er større destinationsbutikker beliggende i udkanten af landets store byer med et gennemsnitligt salgsareal på 6000 m2.