Ny stor ILVA åbner i Esbjerg til november

Stilbevidste esbjergensere behøver ikke vente længe på nyt til hjemmet. Allerede i slutningen af november åbner ILVA et nyt bolighus på 6000 kvadratmeter fyldt med inspiration i verdensklasse.

ILVA er i gang med en gennemgribende opdatering, som skal gøre møbelkæden til danskernes foretrukne sted at finde inspiration til boligen. Esbjerg bliver den første jyske by, der får glæde af det nye koncept, når ILVA åbner i møbelhuset på Stormgade 133.

”Det har været et oplagt valg, at Esbjerg skulle have den første ILVA i Jylland med det nye koncept. Byen er Danmarks femtestørste, og indtil nu har esbjergenserne måtte køre langt for at shoppe i ILVA,” siger Piet Klein, kædedirektør i ILVA.

Åbningsfest i november

Allerede i slutningen af november står det nye bolighus på 6000 kvadratmeter klar med masser af inspiration på internationalt niveau.

”ILVA er et vindue til verden, hvor vores kunder kan blive inspireret af de nyeste trends inden for møbler og boligtilbehør, ligesom de altid kan finde design, der giver deres hjem et individuelt præg,” siger Piet Klein.

Han lover, at kunderne fra Esbjerg og omegn kan se frem til nogle fantastiske åbningsdage med masser af ekstra gode tilbud.

Kundernes drømmebutik

For at kunne skabe fremtidens bedste bolighus har ILVA afholdt fokusgrupper, hvor en masse kunder er blevet spurgt om deres ønsker til et inspirerende sted at købe nyt til hjemmet.

Deres svar har medført, at de nye bolighuse bliver indrettet med god plads mellem møblerne, toneangivende trends, inspiration til alle rum i boligen og et sortiment med kant.

”Det skal være en oplevelse i verdensklasse at handle i ILVA. Det gælder både sortimentet, indretningen og salgspersonalet, som er topuddannet til at rådgive og vejlede til de bedste køb,” siger Piet Klein, som har sammensat et medarbejderteam af erfarne ILVA-folk og gode kræfter fra lokalområdet.

I alt skaber det nye bolighus 16 arbejdspladser.

Vil du være blandt de første, der får nyt om åbningsfesten og de mange gode tilbud, kan du følge ILVA på Facebook eller tilmelde dig nyhedsbrevet på ILVA.dk.

For yderligere information kontakt
Kædedirektør Piet Klein, piet@iddesign.dk / tlf. 88 17 90 00

• Hovedstaden

ILVA har 7 bolighuse i Danmark og 1 bolighus i Sverige. Hertil kommer 1 tilknyttet bolighus i Island. ILVAs koncept er kendetegnet ved et bredt sortiment dækkende alle boligens rum - inde og ude - i godt design, god kvalitet afspejlende den nyeste trend. ILVAs butikker er større destinationsbutikker beliggende i udkanten af landets store byer med et gennemsnitligt salgsareal på 6000 m2.