Ipsos præsenterer 8 vigtige forbrugertrends for 2018

Den 2. november inviterer analyseinstituttet Ipsos til deres næste morgenbriefing, hvor resultaterne af en stor undersøgelse af forbrugertrends og de bagvedliggende motivationer præsenteres.

Hos analyseinstituttet Ipsos arbejdes der løbende på at identificere og forstå de globale trends, der påvirker adfærd og holdninger hos forbrugerne i dag. Formålet er at skabe et unikt og aktuelt øjebliksbillede af den verden, vi lever i.

Torsdag den 2. november inviteres alle interesserede til en morgenbriefing på Store Kongensgade 1, hvor 8 af de nyeste og vigtigste forbrugertrends for 2018 vil blive præsenteret. De 8 trends er resultatet af en stor undersøgelse foretaget af Ipsos, der fokuserer på at forstå de bagvedliggende motivationer og skabe dybdegående indsigt i de enkelte trends.

Læs mere om arrangementet her.

Ønsker du at deltage? Send en e-mail til Nicoline med navn, mobilnummer og arbejdsplads.

Hvem er Ipsos?
Ipsos er et af verdens førende analysebureauer med mere end 16.000 medarbejdere fordelt i 88 lande. Gennem dybdegående analysearbejde hjælper vi vores kunder med at forstå den komplekse verden, vi lever i, og inspirerer dem til at tage bedre beslutninger. Vi brænder for innovation og stræber konstant efter at udvikle nye forskningsmetoder og anvende den nyeste teknologi til at komme tættere på forbrugerne og afdække nye indsigter.

• Tjenester, konsulent, service

• gratis morgenbriefing