Nyhed -

Ny undersøgelse fra Ipsos, DR og VRDK gør os klogere på Virtual Reality som analysemetode

Den 23. november inviterer analyseinstituttet Ipsos til deres næste morgenbriefing, hvor resultaterne fra en ny undersøgelse af Virtual Reality som analysemetode præsenteres. Undersøgelsen er foretaget i samarbejde med DR og VRDK.

Hos analyseinstituttet Ipsos tror man på, at Virtual Reality har et enormt potentiale i markedsanalysen. For at blive klogere på anvendelsesmulighederne har instituttet netop gennemført et pilotprojekt i samarbejde med DR og VRDK om Virtual Reality som analysemetode.

Formålet med samarbejdet er dels at få erfaring med brugen af Virtual Reality i feltarbejdet, bl.a. med gennemførelsen af VR-fokusgrupper, og dels at forstå hvordan Virtual Reality kan bruges som formidlingsværktøj.

Den 23. november vil Ipsos sammen med Lene Heiselberg fra DR og Tobias Thygesen fra VRDK vise og fortælle om de erfaringer, de har gjort sig, og diskutere de muligheder som Virtual Reality åbner op for.

Læs mere om arrangementet og tilmeld dig her.

Hvem er Ipsos?
Ipsos er et af verdens førende analyseinstitutter med mere end 16.000 medarbejdere fordelt i 88 lande. Gennem dybdegående analysearbejde hjælper vi vores kunder med at forstå den komplekse verden, vi lever i, og inspirerer dem til at tage bedre beslutninger. Vi brænder for innovation og stræber konstant efter at udvikle nye forskningsmetoder og anvende den nyeste teknologi til at komme tættere på forbrugerne og afdække nye indsigter.

• Teknologi, generelt

• gratis morgenbriefing