Klassisk design i den funkisinspirerede villa

I den funkisinspirerede villa i Nord Trønderlag i Norge er form og funktion smeltet sammen i et simpelt, men smukt formsprog, der matcher husets stramme arkitektur. Louise sværger til funktionelle linjer, klassisk design og naturlige materialer. Det ses tydeligt i badeværelsets lange møbel med to håndvaske til en travl familie. Her er alt overflødigt gemt af vejen bag de smukke multifronter i massiv egetræ fra JKE Design.

I to år har familien på fem boet i den flotte funkisinspirerede villa. Fra badekarret kan familien nyde udsigten til den norske natur gennem det runde vindue. De funktionelle linjer fortsætter hen af badeværelsets lange møbel med to håndvaske til en travl familie. Her er alt overflødigt gemt af vejen i de indbyggede skabe med spejlfront og bag de smukke multifronter i massiv egetræ fra JKE Design.

Louise har kombineret de klassiske vægarmaturer fra Vola med klassisk dansk baddesign i naturens toner. De massive multifronter udstråler kvalitet og et enkelt nordisk design. Samtidig giver træet liv og varme til rummet.

Klassisk nyhed

Træ er  tidens absolut hotteste designmateriale. Det er klassisk, skandinavisk, bæredygtigt og miljøvenligt. Og så er det smukt til det skandinaviske, enkle design. JKE Design introducerer nu en klassisk nyhed i massiv egetræ, til alle os der holder af både klassisk møbeldesign og tidens nye tendenser. Med de tre nye naturoverflader i eg antik, eg brun og eg hvidmalet kan der skabes alt fra et klassisk, enkelt udtryk i naturlige toner til et eksklusivt udtryk, der kombinerer det rå og rustikke i sortbejdset egetræ.

Du kan også vælge eksklusiv enkelhed med multifronter i højglans eller tilføre kontrast og personlighed med en af JKE Designs 2500 forskellige farver. Se mere på www.jke-design.dk eller kom ind i en af vores butikker, hvor konsulenterne står klar til at vise dig nyhederne.

• Boligindretning

• bad
  • bad design

Om JKE Design

JKE Design har et ambitiøst mål om at levere den bedste løsning til køkken, bad, bryggers og garderobe til de, der forventer lidt ekstra. Passion, kreativitet og ansvarlighed er nøgleord i bestræbelserne på at sikre den bedste løsning. JKE Design har siden 2000 været en del af den svenskejede Ballingslöv International koncern, der udover JKE Design tæller en række af Skandinaviens allerstærkeste køkken-, bad- og garderobeproducenter.

Nærmere oplysninger kan fås hos Anita Barner Ibsen, JKE Design A/S på tlf. +45 40 45 47 35 eller ai@jke-design.dk.