Nye køkkeneksperter hos JKE i København

JKE på Gl. Kongevej har fået nyt forhandlerteam med masser af erfaring fra køkkenbranchen. De tror på, at der er basis for at sælge mange flere nordjyske snedkerkøkkener til private og erhvervskunder i hovedstadsområdet, hvor 18 pct. af beboerne ønsker sig et nyt køkken (ifølge Voxmeter).

Makkerparret Nicolaj Kusk og Morten Behnk har køkkener i hovedet både morgen, middag og aften. De kommer senest fra jobs som erhvervskonsulenter hos Svane på Gl. Kongevej og er nu blevet forhandlere i en JKE køkkenbutik – også på Gl. Kongevej. JKE satser i disse år på også at stå stærkt i de store byer.

Nicolaj Kusk og Morten Behnk har sammen mere end 10 års erfaring i køkkenbranchen og er vant til både at indrette køkkener til private og køkkener til store byggerier.

Kvalitet og træskuffer – ja tak

”Vi har solgt køkkener på Gl. Kongevej gennem flere år, så vi ved, at der er grundlag for at sælge mange flere køkkener. Overalt bliver der nemlig bygget og fornyet i stor stil, og mange vil gerne have rigtig god kvalitet” siger Nicolaj Kusk og Morten Behnk.

En analyse fra Voxmeter viser, at 90 pct. af indbyggerne i Region Hovedstaden finder det meget vigtigt eller vigtigt, at køkkenet kan holde til hverdagens slid i mere end 10 år.

Kendt i hovedstaden

JKE er ikke så kendt i hovedstadsområdet, men det vil de to gøre noget ved. Her siger 42,5 pct., at de har en opfattelse af, at et køkken produceret i Danmark har en højere kvalitet end et køkken, der er lavet i andre lande.

”Mange flere skal få øje på JKE-snedkerkøkkenerne fra Nordjylland, som har en meget høj kvalitet og et moderne, nordisk design. Sortimentet er så bredt, at alle behov kan opfyldes, fx hvis man ønsker sig træskuffer,” siger Nicolaj Kusk og Morten Behnk.

I hovedstadsområdet er der en forkærlighed for træskuffer. 40,7 pct. vurderer, at skuffer lavet af træ har en højere kvalitet end skuffer lavet i metal.

Ansigtsløftning til butikken

JKE-butikken på Gl. Kongevej får en omfattende ombygning i de kommende måneder. Butikken ventes at lukke en måned i foråret for at blive bygget om og få alle nyhederne i udstillingen.

”Det betyder imidlertid ikke, at man som ny kunde er afskåret fra at få et JKE-køkken, mens ombygningen står på. Vi kommer gerne hjem til en kunde og har jo adgang til at tegne køkkener og bestille køkkener fra vores fabrik i Nordjylland,” siger Nicolaj Kusk.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:

Nicolaj Kusk eller Morten Behnk, forhandlere i JKE-butikken på Gl. Kongevej:
Nicolaj Kusk, tlf.: 20 82 35 50, mail: nicku@jke-design.dk

Morten Behnk, tlf.: 22 37 20 24, mail: morbe@jke-design.dk

Foto: Nicolaj Kusk (tv) og Morten Behnk er det nye forhandlerteam i JKE på Gl. Kongevej. De tror på, at der er basis for at sælge mange flere nordjyske snedkerkøkkener til private og erhvervskunder i hovedstadsområdet.

• køkken design
  • køkken nostalgi
  • køkken detaljer

JKE Design har et ambitiøst mål om at levere den bedste løsning til køkken, bad, bryggers og garderobe til de, der forventer lidt ekstra. Passion, kreativitet og ansvarlighed er nøgleord i bestræbelserne på at sikre den bedste løsning. JKE Design har siden 2000 været en del af den svenskejede Ballingslöv International koncern, der udover JKE Design tæller en række af Skandinaviens allerstærkeste køkken-, bad- og garderobeproducenter.