Skydedøre skaber orden - i hele huset

Skydedøre er et universalmiddel mod rod og uorden. En gennemtænkt skydedørsløsning skaber overblik og orden - ikke kun i soveværelset, men også i garagen, gangen, kontoret og børneværelset.

Forestil dig en garage, hvor golfkøller, skiudstyr og cykelhjelme ligger trygt og overskueligt bag skydelåger. Hvor du nemt og hurtigt kan finde maling, malertape og pensler. Og hvor du kan få orden på urtepotter, frø og haveredskaber.

Plads til det hele

JKE Design introducerer netop nu en ny serie skydelåger, så du kan skabe orden i hele huset med en gennemført designlinje, men skalere prisen i fx garagen og gangen. Du kan vælge mellem forskellige udtryk - fra de helt smalle til brede profiler eller en eksklusiv rammeløs skydelåge. Bag lågerne har du mulighed for at vælge hylder i 16, 19 eller 25 mm tykkelse - i enten hvid eller sort. Alt efter formålet.

Der er også en række nye indretningsdetaljer i JKE Designs sortiment. Bl.a. massive fingertappede bakker i sort eg, som er kvalitet og lækkert håndværk helt ned i detaljen. Cykelhjelmen er let at komme til på udtrækshylden med gitterkant, slipsene hænger i slipseholderen, bælterne ligger i geled, de sorte eller hvide skuffer med glassider gemmer på yndlings-undertøjet,  og pressefolderne hænger snorlige på bukseudtrækket. Med en skydedørsgarderobe får du en smuk og funktionel løsning, der kan rumme alt det, der skal være plads til - i hele huset.

Gratis montering hele sommeren

Netop nu får du monteringen af din nye JKE Design skydedørsgarderobe med i købet - så brug sommeren på at få skabt orden. I hele huset. Kom ind i nærmeste JKE Design butik og hør mere om tilbuddet, der gælder i juni, juli og august 2013. Vi har løsningen til både vinterdæk, vandslanger og vinkelslibere - og til skråvægge.

• Boligindretning

• garderobe
  • skydedørsgarderobe
  • skydelåger

Om JKE Design

JKE Design har et ambitiøst mål om at levere den bedste løsning til køkken, bad, bryggers og garderobe til de, der forventer lidt ekstra. JKE Design har siden 2000 været en del af den svensk-ejede Ballingslöv International koncern, der udover JKE Design tæller en række af Skandinaviens allerstærkeste køkken-, bad- og garderobeproducenter.

Nærmere oplysninger kan fås hos Anita Barner Ibsen, JKE Design A/S på tlf. 40 45 47 35 eller anibs@jke-design.dk.

Helle Fyllgraf

Pressekontakt Marketingsdirektør +45 31 57 46 00