5 trends i udendørssæsonen hos JYSK i 2017

Se her, hvilke trends der bliver kendetegnende for udendørssæsonen hos JYSK i 2017

Forår og ikke mindst sommer er lig med længere og lysere dage, spirende og blomstrende haver og udendørsaktiviteter for hele familien.

I anledning af at foråret står for døren, og at mange i den forbindelse skal i gang med at gøre haverne klar, har vi her hos JYSK udvalgt fem trends, som bliver fremtrædende i udendørssæsonen i 2017.

Trend #1: Mix og match

De fleste sætter pris på at have en oase udendørs, hvor de kan koble af fra hverdagens stress og jag. Og hvad enten det er i en have på landet eller på en altan i storbyen, har du rig mulighed for at sætte dit personlige præg på netop dit frirum.

Du kan fx sammensætte stole i forskellige farver med et bord i et design efter smag og behag. Det giver et mere personligt udtryk, og du kan skabe præcis den sammensætning, du ønsker.

Trend #2: Lyse naturfarver

I 2017 kommer der fokus på de naturlige, lyse og lette farver. Ved at holde møblerne på din altan eller terrasse i disse farvetoner, kan du skabe en harmonisk overgang mellem dine indendørs- og udendørsarealer og samtidig skabe et autentisk og organisk udendørsmiljø.

Trend #3: Klassisk hvid

Det skandinaviske er i høj kurs hos mange forbrugere, hvilket er tydeligt i boligindretningen. I den kommende udendørssæson tager vi trenden med udenfor, blandt andet når det kommer til havemøbler, hvor de hvidmalede udendørsmøbler i træ giver et klassisk, romantisk look.

Trend #4: Udendørsbelysning

Selv om de lyse timer bliver flere, er udendørsbelysning en vigtig faktor for at skabe den helt rigtige stemning. I løbet af de senere år er JYSKs sortiment inden for udendørsbelysning udvidet kraftigt, især inden for de mere bæredygtige alternativer, som er drevet af solceller, men også med de meget populære lanterner i adskillige udformninger. Solcellelamper er også et godt og bekymringsfrit alternativ til de levende lys, hvis man har børn og dyr i familien.

Trend #5: Giv planterne et løft

I de seneste sæsoner har der i boligindretningen været stor fokus på planter, især kaktusser og sukkulenter, og trenden har spredt sig til store dele af indretningen, blandt andet boligtekstiler og plakater. I 2017 tager vi planterne med ud og giver ekstra liv til altanen eller terrassen. Planterne skal desuden op i højderne, hvilket er med til at give udendørsmiljøet en ekstra dimension og samtidig sætte fokus på det naturlige og organiske.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.