Find inspiration til udendørssæsonen i vedhæftede præsentation.

Bliv klar til havefesten hos JYSK

Når foråret pibler frem, og de lyse nætter forlænger døgnet, står JYSK klar med udendørsmøbler og havetilbehør til årets første havefest.

Den skandinaviske vinter kan roligt begynde at gå i hi. Fra marts måned kommer JYSKs 103 butikker i Danmark og JYSK.dk til at bugne af havemøbler, hyndebokse og hyggebelysning til foråret og sommeren 2018.

I vores brede sortiment finder du alt, hvad du skal bruge for at danne rammerne til den perfekte havefest for familie og venner. Alt fra loungesæt og solsenge til parasoller og blomsterkasser er at finde i JYSK. Hvad enten der skal hygges med populære solcellelamper eller lysende lanterner, eller der skal en hængekøje op til lidt velfortjent afslapning, har JYSK et godt tilbud til ethvert behov og enhver prisklasse.

Af nyheder kan vi fremhæve de trendy køletasker i serien MUNK, det dekorative bålfad VARME, den innovative markedsparasol ASKIM med indbygget LED-solcellelys, det minimalistiske loungesæt RADSTED og den populære UBBERUP-stol i nye sommerfarver.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.