Download fotos i høj opløsning og med normalpriser herunder.

Ny Nordic Mood-kollektion byder foråret velkommen

Friske farver, blikfang og kreative indslag til boligen er i fokus i JYSKs nye Nordic Mood-kollektion, der allerede er til salg online på JYSK.dk og kan findes samlet i butikkerne senest 28. april.

Særligt farverne fersken og mint præger JYSKs nye Nordic Mood-kollektion, der har blikfang, kreativitet og farver i fokus.

”Med vores nyeste Nordic Mood-kollektion vil vi gerne byde lyset velkommen med farvestrålende og elegante dekorationsgenstande, lækre tekstiler og iøjnefaldende farver, der kan give et visuelt løft til de forskellige kroge rundt om i hjemmet,” siger Tina Nymann, der er Category Buyer i JYSK.

Tag eksempelvis den nye VILLY LED batteri lampe, der med sit behagelige lys elegant sætter den rette stemning – både indenfor og udenfor. Eller giv indretningen nyt liv med den holografiske TRULS pyramide, der med sit krystalglas skaber en unik farveeffekt.

Lav hyggehjørnet med den farverige pyntepude TUSENFRYD og det sommerlige tæppe MAIGULL, eller fuldend hjemmet med den skulpturelle MAGNUS vase, der med sit metalliske look og sine organiske former komplementerer enhver indretning.

Alle varer i kollektionen (undtagen mini fan NIELSEN) er allerede til salg online på JYSK.dk og udstilles samlet i JYSKs butikker senest den 28. april.

Her er varerne i kollektionen:

JYSK er en international butikskæde med skandinaviske rødder, der sælger alt til boligen. Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2.800 butikker og 23.000 medarbejdere i 52 lande. I Tyskland og Østrig hedder butikkerne Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK er ejet af familien bag Lars Larsen Group, der står bag en række virksomheder med en samlet omsætning på 34,7 milliarder DKK. JYSKs omsætning er på 28,32 milliarder DKK.