JYSK i Odense C åbner i moderniserede lokaler

JYSK i Odense C åbner i moderniserede lokaler

JYSK-butikken i Odense C slår igen dørene op efter en større renovering. Den moderniserede butik giver kunderne en endnu bedre shoppingoplevelse.

Den 11. februar åbner JYSK-butikken på Grønløkkevej i Odense C igen dørene for deres kunder efter en omfattende forandring. Butikken er blevet mere åben, lys og lettere at finde rundt i end tidligere. I den istandsatte butik kan kunderne forvente at få en effektiv og mere inspirerende shoppingoplevelse og som altid hos JYSK - rigtig gode tilbud på alt til hjemmet.

»Vi glæder os rigtig meget til genåbningen af butikken, hvor der vil være forskellige arrangementer for kunderne. Klokken otte åbner vi dørene og serverer kaffe og kage. Derefter kaster vi 200 tennisbolde ud fra butikkens tag, hvor kunderne har mulighed for at vinde en dobbelt elevationsseng eller et sæt med to dyner og puder, hvis de finder boldene med de rigtige nøgler,« siger Jeanette Andersen, der er butikschef for JYSK i Odense C.

District Manager for Fyn og ansvarlig for butikken, Peter Bendix, er meget tilfreds med butikkens nye udseende.

»Det betyder rigtig meget for både kunder og medarbejdere, at butikken er blevet mere effektiv og inspirerende. Det lyse, åbne lokale giver os endnu bedre mulighed for at tydeliggøre vores skandinaviske rødder. Jeg er sikker på, at kunderne bliver positivt overraskede, når de besøger os næste gang,« siger Peter Bendix.

Om JYSK i Odense C:

• Butikken holder lukket mandag den 8. februar til og med onsdag den 10. februar for at sætte det sidste på plads.
  • 13 medarbejdere.
  • Butikken er 1100 m2.
  • Åbningsdato er 11. februar.
  • Beliggenhed er Grønløkkevej 9F, 5000 Odense C.

Regions

JYSK GROUP har et skandinavisk udgangspunkt: Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK GROUP over 2.400 butikker og 21.000 medarbejdere i 47 lande. I Tyskland og Østrig er navnet Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK GROUP ønsker at være et godt tilbud for alle og har en ambition om at blive udbredt i hele verden. Bag JYSK GROUP står stifter og ejer Lars Larsen, der blandt andet også ejer møbelkæderne Bolia.com, IDEmøbler og ILVA. Den samlede omsætning i LARS LARSEN GROUP er på 27 milliarder kroner.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101

Anders Græsbøll Buch

Pressekontakt Communications Consultant +45 23 20 55 67
Martin Sodemann

Pressekontakt Communications Consultant +45 26778155

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.