JYSK-medarbejderne i Vildsund har vundet to fridage i en intern konkurrence.

JYSK-medarbejderne i Vildsund holder fri, mens ledelsen passer butik

Den 25.-26. oktober er der nye ansigter i den lokale JYSK-butik i Vildsund. Det faste butikspersonale er nemlig sendt på betalt ophold - imens tager ledelsen i JYSK imod kunderne.

I en intern konkurrence har medarbejderne i JYSK-butikken i Vildsund vundet to feriedage. I de to dage er det JYSKs danske ledelse, som får lov til at prøve kræfter med butiksarbejdet.

”Vi har gået helt vildt op i konkurrencen, og det er fedt at vinde. Vi glæder os meget til turen, som er med til at styrke sammenholdet i teamet. Vi har fået to nye elever, som også skal med, og det er en rigtig god måde at ryste teamet sammen,” siger Tommy Bjerregård, Store Manager i Vildsund.

I de to dage er det ledergruppen i JYSK Danmark, der skal passe butikken, og butikspersonalet i Vildsund er spændt på reaktionen fra de lokale kunder.

”Vi er meget tætte på lokalsamfundet og glæder os til at se, hvordan vores kunder tager imod ledelsen i butikken. Jeg tror, at de ligesom os synes, at det er sjovt, at ledelsen kommer ud og prøver kræfter med butiksarbejdet,” siger Tommy Bjerregård.

Belønning til medarbejderne

Konkurrencen er en af mange i JYSK, der er med til at engagere og skabe en holdfølelse blandt medarbejderne.

”Hver dag knokler vores kolleger i butikkerne for at nå flotte resultater, og det er vi stolte af. Konkurrencen er en måde for os at belønne vores kolleger for deres indsats i JYSK. Samtidig er de to dage i butik meget lærerige for os, fordi vi får lov til at komme helt tæt på vores kollegers hverdag i butikkerne,” siger Bo V. Andersen, Country Manager for JYSK Danmark.

Ud over butikken i Vildsund passer JYSK Danmarks ledelse butikkerne i Skalborg og Sønderborg i de to dage. Butikspersonalet fra Vildsund har valgt at tage på ophold i Lalandia i de to dage.

”Turen går til Lalandia med hele teamet. I de to dage skal vi slappe af og hygge os med god mad og benytte faciliteterne, bl.a. vandland og bowling,” siger Tommy Bjerregård.

Fakta

• Hvert år konkurrerer JYSK-butikkerne i Danmark om to fridage, hvor teamet tager på betalt ophold.
  • Det er niende år i træk, at konkurrencen finder sted blandt JYSK Danmarks butikker.
  • JYSK Danmarks ledelse passer butikkerne i Vildsund (ledergruppen), Skalborg (HR-afdelingen) og Sønderborg (distriktscheferne) onsdag og torsdag d. 25.-26. oktober 2017.

Regions

JYSK er en international butikskæde med skandinaviske rødder, der sælger alt til boligen. Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2.500 butikker og 21.000 medarbejdere i 48 lande. I Tyskland og Østrig hedder butikkerne Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK er ejet af den danske købmand Lars Larsen, der står bag en række virksomheder med en samlet omsætning på 27 milliarder DKK. JYSKs omsætning er på 23,2 milliarder DKK.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101

Anders Græsbøll Buch

Pressekontakt Communications Consultant +45 23 20 55 67
Martin Sodemann

Pressekontakt Communications Consultant +45 26778155

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.